PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-01 17:55:59
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e0mdm4$sd9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Vetch <...@...3.4> pisze:

    > Tych CVek nie byłoby pierdyliard, gdyby choć samo ogłoszenie było
    > dobrze skonstruowane

    Czy naprawdę nie rozumiesz, że są ludzie, którzy w akcie
    desperacji/głupoty/pomyłki/whatever wysyłają swoje aplikacje nawet na takie
    ogłoszenia, które kompletnie nie podpadają pod ich oferty? I skonstruowanie
    takiego ogłoszenia nie ma NIC do rzeczy, bo nikt nie jest w stanie wpłynąć
    na to, by nie pisały do niego setki panienek po maturze w ogólniaku,
    podczas, gdy firma szuka księgowej pod studiach i z doświadczeniem.

    > oczywiście moje, niezmienne zdanie na ten temat, wynikające z
    > doświadczenia, dlatego więc jakakolwiek polemika z Twojej strony z
    > faktami, jest zwyczajnie... zbędna.

    Weź jednak pod uwagę, że_Twoje_doświadczenie nie jest i nie będzie
    obowiązującym standardem.

    --
    Nixe