PracaGrupypl.praca.dyskusje › Widełki płacowe dla programisty J2EE w Warszawie

  • 1. Data: 2007-12-08 18:34:12
    Temat: Widełki płacowe dla programisty J2EE w Warszawie
    Od: "jPeter" <t...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    Chciałbym się dowiedzieć jakie są widełki płacowe dla programisty z
    dwuletnim doświadczeniem w Javie w Warszawie?

    Załóżmy przy tym doświadczenie pracownika w:

    - J2SE, J2EE, EJB, Struts, Spring, JSF, Hibernate
    - serwery aplikacji: JBoss, Weblogic
    - opensourcowe cmsy dla javy typu OpenCMS, Nuxeo
    - Oracle i pl/sql
    - wzorce projektowe

    Prosiłbym jednak o rzeczowe wypowiedzi a nie skrajności w stylu : od 1k PLN
    do ceny samochodu:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-08 18:35:06
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 08.12.2007 jPeter <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Prosiłbym jednak o rzeczowe wypowiedzi a nie skrajności w stylu : od 1k PLN
    > do ceny samochodu:)

    Skoro znasz odpowiedz to po co pytasz? :)

  • 3. Data: 2007-12-08 18:38:28
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    jPeter napisał(a):

    > Prosiłbym jednak o rzeczowe wypowiedzi a nie skrajności w stylu : od 1k PLN
    > do ceny samochodu:)

    Dokladnie 50% samochodu.

    :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-12-08 20:29:30
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    0 - nieskończoność

  • 5. Data: 2007-12-08 21:10:15
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > 0 - nieskończoność
    Doceniam abstrakcyjne pojęcie ale nie ma na naszym bożym świecie takiej
    kwoty jak nieskończoność. Kula ziemska, księżyc nasz układ słoneczny też ma
    jakąś wartość, a reszta jest niedostępna więc należy wyłączyć ją z
    dziedziny.

  • 6. Data: 2007-12-08 21:10:38
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Prosiłbym jednak o rzeczowe wypowiedzi a nie skrajności w stylu : od 1k
    > PLN do ceny samochodu:)

    2 razy cena samochodu.

  • 7. Data: 2007-12-08 21:25:24
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty jak nieskończoność. Kula ziemska, księżyc nasz układ słoneczny też ma
    > jakąś wartość, a reszta jest niedostępna więc należy wyłączyć ją z
    Filozofujesz :) A tak poważnie, to gdzie widziałeś firmę, w której za miesięczną
    pensję programista J2EE mógłby kupić 2 samochody ? I nie mam tu na myśłi 20
    letnich rzęchów po 3 tys. sztuka

  • 8. Data: 2007-12-09 10:44:40
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 8 Dec 2007 18:35:06 +0000 (UTC), Tomasz Roskal
    <t...@g...pl> wrote:

    >Skoro znasz odpowiedz to po co pytasz? :)

    Przyznam, że trochę Was (grupowiczów) nie rozumiem. Z jednej strony
    narzekacie na pracodawców, że na swoich ogłoszeniach nie umieszczają
    widełek płacowych (jak to jest w innych krajach), a z drugiej strony
    kiedy ktoś próbuje zdobyć tutaj rozeznanie o zarobkach w jakimś
    mieście, to dostaje bezsensowne odpowiedzi.

    Rozumiem, że pytanie typu 'ile zarabia informatyk w Polsce' jest mało
    trafne, ale zamiast jechać po człowieku dlaczego nie napiszecie
    'informatyk z takim doświadczeniem i robiący to-i-to w takim mieście w
    małej prywatnej firmie ma widełki takie-a-takie'?

    Przecież gdybyście zaczęli podawać tutaj takie konkretne odpowiedzi,
    to po jakimś czasie możnaby zacząć sobie budować obraz sytuacji
    wynagrodzeń na rynku. Źle by było?

    --
    z/svc

  • 9. Data: 2007-12-09 12:39:35
    Od: r...@g...pl

    On 8 Gru, 19:34, "jPeter" <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > - J2SE, J2EE, EJB, Struts, Spring, JSF, Hibernate
    > - serwery aplikacji: JBoss, Weblogic
    > - opensourcowe cmsy dla javy typu OpenCMS, Nuxeo

    w banku lub w jednej z najwiekszych firm IT (pierwsza trójka) placa w
    granicach od 6k do 8k brutto jest spokojnie do wynegocjowania.

    --
    Roland

  • 10. Data: 2007-12-09 15:11:04
    Od: Olek <...@...pl>

    r...@g...pl pisze:

    > w banku lub w jednej z najwiekszych firm IT (pierwsza trójka) placa w
    > granicach od 6k do 8k brutto jest spokojnie do wynegocjowania.
    Wroclaw, Lukas Bank, 5lata doswiadczenia w podobnych technologiach jak
    te wymienione powyzej, zaproponowali mi 2500zl/netto(chcialem wiecej).
    Ja sie nie zgodzilem ale na moje miejsce byli inni chetni