PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Urzędzie Skarbowym

  • 1. Data: 2007-12-09 00:03:02
    Temat: Zarobki w Urzędzie Skarbowym
    Od: "Jack" <1...@a...po>

    Czy ktoś się może orientuje ile wynoszą zarobki referenta w Urzędzie
    Skarbowym ?

  • 2. Data: 2007-12-09 08:11:45
    Temat: Re: Zarobki w Urzędzie Skarbowym
    Od: "melitta" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Jack" <1...@a...po> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się może orientuje ile wynoszą zarobki referenta w Urzędzie
    > Skarbowym ?

    Zależy w jakim US i w jakim mieście. W-wa, "normalny US - nie mazowiecki"
    ok. 1850 brutto. To tylko pensja, są jeszcze dodatki - premie kwartalne,
    trzyprocentówki i trzynastka. Ale generalnie są to marne pieniądze.

    melitta

  • 3. Data: 2007-12-09 10:05:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 9 Dec 2007 09:11:45 +0100, melitta napisał(a):

    > Zależy w jakim US i w jakim mieście. W-wa, "normalny US - nie mazowiecki"
    > ok. 1850 brutto. To tylko pensja, są jeszcze dodatki - premie kwartalne,
    > trzyprocentówki i trzynastka. Ale generalnie są to marne pieniądze.

    Potwierdzam, jeden ze śląskich USów - zarobki przeciętnych pracowników
    między 1000-1500 netto. Może co lepsi specjaliści mają więcej.

    Premie za to regularne i wszystkim po równo ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2007-12-09 10:12:18
    Od: aa <a...@a...pl>

    melitta wrote:
> [...]
    > ok. 1850 brutto. To tylko pensja, są jeszcze dodatki - premie kwartalne,
    > trzyprocentówki i trzynastka. Ale generalnie są to marne pieniądze.

    1850 to chyba już z dodatkiem. Z tego co mi wiadomo to 1800 jest górną
    granicą dla referenta - najwyższe stanowisko bez wymaganego
    wykształcenia wyższego. Na początek jest zwykle 1650. US. Warszawa Targówek.

  • 5. Data: 2007-12-09 13:17:19
    Od: "mb" <f...@g...pl>

    Użytkownik "aa" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 1850 to chyba już z dodatkiem. Z tego co mi wiadomo to 1800 jest górną
    > granicą dla referenta - najwyższe stanowisko bez wymaganego wykształcenia
    > wyższego.

    Dawno temu przez chwile bylem referentem w US i trzeba bylo miec wyzsze :-)
    No, ale moze przez te 6 lat cos sie zmienilo :-)

    Ps. Ile wynosi teraz srednia premia kwartalna ?
    Pamietam ze ja po pierwszej sie zwolnilem, taki bylem rozczarowany, w
    szczegolnosci ze na rozmowie obiecywali duuzo wyzsza :-)

  • 6. Data: 2007-12-09 13:45:22
    Od: aa <a...@a...pl>

    mb wrote:
    > Użytkownik "aa" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dawno temu przez chwile bylem referentem w US i trzeba bylo miec wyzsze :-)
    > No, ale moze przez te 6 lat cos sie zmienilo :-)

    Wyższe trzeba mieć na *starszego* referenta. Na referenta *można* mieć
    wyższe. 8 lat temu jak byłem tam na praktykach to też tak było. Tyle że
    wtedy, osobie po studiach, na start, proponowali referenta a teraz
    proponują starszego referenta.

  • 7. Data: 2007-12-09 14:19:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-12-09 14:45 aa pięknie wystukał/a:

    A zawod: technik ekonomista już poszedł w zapomnienie i teraz jest się
    nikim? (Skoro referent musi być po studiach).

    --
    animka

  • 8. Data: 2007-12-09 14:27:38
    Od: aa <a...@a...pl>

    Animka wrote:
    > W dniu 2007-12-09 14:45 aa pięknie wystukał/a:

    > A zawod: technik ekonomista już poszedł w zapomnienie i teraz jest się
    > nikim? (Skoro referent musi być po studiach).

    Teraz wszyscy studiują. :)
    Tak naprawdę to teraz jest łatwiej skończyć studia
    ekonomiczne/administrację niż zdać maturę.

  • 9. Data: 2007-12-09 15:03:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-12-09 15:27 aa pięknie wystukał/a:

    > Teraz wszyscy studiują. :)
    > Tak naprawdę to teraz jest łatwiej skończyć studia
    > ekonomiczne/administrację niż zdać maturę.

    A co z tymi co są już za starzy na studiowanie a za młodzi na emerytury?

    --
    animka

  • 10. Data: 2007-12-09 15:06:22
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A co z tymi co są już za starzy na studiowanie a za młodzi na emerytury?

    A co to znaczy "za starzy na studiowanie" ?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com