PracaGrupypl.praca.dyskusjeWdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony › Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
  • Data: 2005-07-15 09:08:11
    Temat: Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jaspis" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db3i8h$d00$1@inews.gazeta.pl...

    > :) tak kobieta i przyznam Ci ze tez mam takie wrazenie. Nie wiem doprawdy
    jak
    > to jest jest ze co niektorzy koledzy nie maja problemu ze znalezieniem
    pracy a
    > ja szukam juz prawie rok :/ I zyby nie bylo - nie zabieram sie za cos w
    czym

    dam Ci niemoralną radę - załóż mini i bluzkę z dekoltem, zrób na
    potencjalnym szefie wrażenie ozdoby, która mu chętnie poda kawę i kanapki, a
    jak nabędziesz trochę praktyki pomyślisz o zmianie tego wizerunku

    a na bezpłatne praktyki nie daj się namówić, na próbę to się daje umowę
    zlecenie

    znajomość programowania może być potrzebna żeby mieć wspólny język z
    programistami, mnie czasem szlag trafia jak muszę mozolnie odkrywać co
    wdrożeniowiec miał na myśli zgłaszając jakiś błąd, oczywiście w tym wypadku
    nie jest potrzebna dogłębna znajomość