PracaGrupypl.praca.dyskusje › W pewnym koncernie sprzedajacym pizze na telefon

  • 1. Data: 2002-06-24 23:42:16
    Temat: W pewnym koncernie sprzedajacym pizze na telefon
    Od: "Matrisio" <1...@N...poczta.gazeta.pl>

    Nigdy tego nie zrozumiem dlaczego rząd pozwala na traktowanie pracownikow jak
    niewolnikow.Ludzie pracują tam za marne grosze (poniżej najniższej
    krajowej),aprawo pracy jest skrzętnie omijane.Natomiast firma obraca
    miliardami,a każdy grosik jest oszczędzany z przesadnym wysiłkiem.Kiedy ktos
    się tym zajmie i skończy z tym bałaganem.Dotyczy fastfoodu pochodzącego z
    Hiszpanii

  • 2. Data: 2002-06-25 07:53:10
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Matrisio" <1...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nigdy tego nie zrozumiem dlaczego rząd pozwala na traktowanie pracownikow

    A ja nigdy nie zrozumiem, dlaczego są tacy pracownicy, którzy na to się
    godzą i potem narzekają. Dlaczego wszystkiemu winien jest rząd, RPP,
    imperialistyczny zachód itp. Jak ktoś się na takie traktowanie godzi, to
    jego zmartwienie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-25 07:54:54
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > Nigdy tego nie zrozumiem dlaczego rząd pozwala na traktowanie pracownikow
    jak
    > niewolnikow.
    To nie rzad tylko sami pracownicy...

    > krajowej),aprawo pracy jest skrzętnie omijane.Natomiast firma obraca
    > miliardami,a każdy grosik jest oszczędzany z przesadnym wysiłkiem.
    wlasnie dlatego ma miliardy bo wie co robic i jak robic...

    --

    - * - * - * - * - * - * -
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-06-25 09:31:57
    Od: "robert" <r...@i...pl>

    tak? a co ma robic?? wyjsc na ulice i zebrac?? lepsza byle jaka praca za
    byle jaka place, niz w ogole nie miec ani jednego, ani drugiego, fakt, byc
    moze pracownicy sa tez temu winni, ale to chyba wynika tylko z tego, na ile
    kto sie ceni, reszte winy za taka sytuacje zwalilbym tylko i wylacznie na
    pracodawce

  • 5. Data: 2002-06-25 15:58:04
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robert" <r...@i...pl> napisał

    : tak? a co ma robic?? wyjsc na ulice i zebrac??

    No to skoro nie chce żebrać, i woli takie traktowanie od żebractwa, to co
    rządowi do tego? Chcącemu nie dzieje się krzywda.

    --
    bobers

  • 6. Data: 2002-06-26 06:53:55
    Od: "Kim" <s...@p...fm>

    robert ma racje. skoro taka firma chce istniec na rynku polskim i dzieki
    temu dawac miejsca pracy to dlaczego mamy jej pozwalac na takie traktowanie
    pracownika? od czego sa kontrole odpowiednich uzedow ?
    ludzie ktorzy sa w ciezkiej sytuacji materialnej poprostu nie maja wyjscia i
    mussza pracowac. A znajdzie sie taki KAIZEN ktory nie bierze pod uwage ze
    ludzie nie tylko pracuja na swoje utrzymanie ale tez maja dzieci.I co taki
    koles(majacy na utrzymaniu rodzine ) zdenerwowany na firme z Hiszpani ma
    powiedziec swojemu dziecku ?? Moze :
    - Kochanie dzis na grupie taki jesen Kaizer podpowiedzial mi zebym zucil
    prace i poszedl zebrac pod kosciul, swietny pomysl.
    Na kolacje bedzie zupa z osci.

    Gratulacje Kaizer za madre myslenie

  • 7. Data: 2002-06-26 08:02:18
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Kim" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    traktowanie
    > pracownika? od czego sa kontrole odpowiednich uzedow ?

    To nie my mamy pozwalać, tylko pracownicy. Jeżeli im się to podoba to ich
    sprawa - niech idą do sądu czy PIP. Dlaczego państwo (czyli urzędnicy za
    również moje pieniądze) ma się troskliwie zajmować dorosłym, zdrowym
    człowiekiem, dopytywać się czy dobrze się czuje, czy przypadkiem pracodawca
    nie każe mu za długo pracować itp. Państwo sporo i tak gwarantuje
    pracownikowi w KP - a postawienie za każdym pracownikiem urzędnika, żeby
    pilnował, czy pracodawca nie łamie przepisów (nawet kiedy pracownik się na
    to godzi, albo nawet chce) mija się z celem.

> [...]

    zucil
    > prace i poszedl zebrac pod kosciul, swietny pomysl.

    Dlaczego tak odebrałeś moją wypowiedź? O żebraniu nic nie mówiłem. Załóż
    własną działalność albo znajdź inną pracę jak Ci obecna nie odpowiada i nie
    chcesz dochodzić swoich praw.

    > Na kolacje bedzie zupa z osci.

    Bo należy Ci się od państwa ochrona, przy każdym pracowniku postawić
    pracownika PIP, potrzbujesz, więc musisz dostać itd. Czysty socjalizm.
    Zrozum, że to nie państwo ma dbać o Twoje interesy, tylko sam masz się tym
    zająć. Jak podpisałeś umowę i pracodawca się z niej nie wywiązuje, to
    państwo dostarcza Ci narzędzia do egzekwowania Twoich praw (PIP czy sądy
    pracy) - jeżli z nich nie korzystasz, to znaczy, że sytuacja Ci odpowiada.

    > Gratulacje Kaizer za madre myslenie

    Kaizen, nie przekręcaj nicka z łaski swojej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2002-07-01 16:19:31
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

[...]

    A co ty masz do pozwalania lub nie pozwalania? To jest sprawa między
    pracownikiem, a pracodawcą i guzik innym do tego.

    --
    bobers