PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność na własny rachunek - prośba o rady

  • 1. Data: 2002-06-25 08:11:28
    Temat: Działalność na własny rachunek - prośba o rady
    Od: Jasiulla <j...@p...onet.pl>

    Cześć wszystkim,

    mieszkam w Bielsku Białej. Ponieważ ani ja ani mój kuzyn nie jesteśmy
    zainteresowani oddawaniem swoich najlepszych lat życia firmom w których
    obecnie pracujemy, chcemy otworzyć coś swojego. Myśleliśmy o knajpie dla
    ludzi do nas podobnych (mamy po 20-parę lat) - z dobrą muzą i piwkiem
    albo o sklepie. W związku z tym mam 2 pytania: czy znacie instytucje na
    południu Polski które mogą udzielić pożyczek na "rozkręcenie" tego typu
    działalności? w co jeszcze można zacząć się "bawić" na własny rachunek
    przy umiarkowanym zaangażowaniu finansowym?

    Bedę wdzięczny za wszystkie opinie.

    Jasiullla

  • 2. Data: 2002-06-25 09:49:15
    Temat: Re: Działalność na własny rachunek - prośba o rady
    Od: "Seweryn" <s...@i...pl>

    Sprobujcie z Funduszem Mikro. Oddzialy sa w kazdym wiekszym miescie. W BB
    tez gdzies powinien byc. Ale kwota jaka max. daja to 6 tys. zl. na poczatek.
    Na wiecej ponoc nie ma co liczyc.
    Pozdrowka
    Seweryn

    Użytkownik Jasiulla <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-06-25 15:44:04
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jasiulla" <j...@p...onet.pl> napisał w

[...]

    Knajpę sobie odpuśćcie - chyba że chcecie płacić haracze mafii.

    --
    bobers

  • 4. Data: 2002-06-25 16:36:02
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Knajpę sobie odpuśćcie - chyba że chcecie płacić haracze mafii.

    a jesli po oplaceniu mafii zostanie wiecej niz z przecietnego innego interesu?
    (nie wiem nic o tym, tylko teoretyzuje)

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-06-26 07:00:34
    Od: Jasiulla <j...@p...onet.pl>

    No tak.....mafia. Ale Ci którzy nas zatrudniają to też nie są "święci".
    Jeżeli już mam mieć wrzody na żołądku i w wieku 30 lat być siwy to wolę
    coś z tego mieć. Może macie pomysły czym można by się zająć, ewentualnie
    może Wy albo Wasi znajomi macie jakieś doświadczenia z prowadzeniem
    własnego interesu? Co myślicie o sklepie alkoholowym? Czy to może dobrze
    "hulać"?

    Jasiulla