PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za darmo

  • 1. Data: 2002-06-24 20:44:09
    Temat: praca za darmo
    Od: <k...@i...pl>

    Jestem tegoroczną absolwentką, w maju miałam obroną pracy mgr i cały czas
    szukam pracy, niestety bez rezultatów.Postanowiłam więc, że w celu zdobycia tak
    cennego dla mnie doświadczenia zawodowego gotowa jestem pracować nawet za darmo
    (lub symboliczne wynagrodzenie).Ale nie wiem za bardzo jak dotrzeć do
    pracodawców, którzy chcieli by mnie "zatrudnić".Czy ktoś ma może jakies
    doświadczenia w tej sprawie?
    Próbowałam dzwonić, ale nie wiem za bardzo jak mam się efektywnie
    zaprezentować.Czy od razu mówić co umiem, o swoich kwlifikacjach czy też zrobić
    to w inny sposób.

  • 2. Data: 2002-06-27 16:19:37
    Temat: Re: praca za darmo
    Od: "Asia" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (lub symboliczne wynagrodzenie).Ale nie wiem za bardzo jak dotrzeć do
    > pracodawców, którzy chcieli by mnie "zatrudnić".Czy ktoś ma może jakies
    Jesli chcesz zdobyc doswiadczenie za darmo to polecam wolontariat oczywiscie
    to jeszcze zalezy od tego jaki kierunek skonczylas.

    Jak szukac- ja zaczynalam od szukania w sieci, troche fundacji oferuje
    wolontariat

    > Próbowałam dzwonić, ale nie wiem za bardzo jak mam się efektywnie
    > zaprezentować.Czy od razu mówić co umiem, o swoich kwlifikacjach czy też
    zrobić
    > to w inny sposób.

    Najlepiej to udac sie osobiscie lub jesli znajdziesz w necie oferte to
    wyslac maila. Mnie w takich przypadkach odpowiadano w 60 procentach.

  • 3. Data: 2002-07-05 19:27:41
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    k...@i...pl wrote:

    > Jestem tegoroczn? absolwentk?, w maju mia?am obron? pracy mgr i ca?y czas
    > szukam pracy, niestety bez rezultatów.Postanowi?am wi?c, ?e w celu zdobycia tak
    > cennego dla mnie do?wiadczenia zawodowego gotowa jestem pracowaae nawet za darmo
    > (lub symboliczne wynagrodzenie).Ale nie wiem za bardzo jak dotrzeae do
    > pracodawców, którzy chcieli by mnie "zatrudniae".Czy kto? ma mo?e jakies
    > do?wiadczenia w tej sprawie?
    > Próbowa?am dzwoniae, ale nie wiem za bardzo jak mam si? efektywnie
    > zaprezentowaae.Czy od razu mówiae co umiem, o swoich kwlifikacjach czy te? zrobiae
> [...]

    W tej chwili jest kilka firm na rynku, ktore oferuja staze
    nieodplatnie... Proponuje poszukac ofert np na http://pracuj.pl ,
    http://www.jobpilot.pl lub http://praca.onet.pl

    Jednakze (chyba) najlepszym rozwiazaniem bylyby w Twoim przypadku po
    prostu dodatkowe praktyki, czesto konczone umowa o prace w danej
    firmie..

    Zycze powodzenia..