PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie w dzisiejszej Gazecie Wyborczej :-)

  • 1. Data: 2002-06-24 20:27:57
    Temat: Ogloszenie w dzisiejszej Gazecie Wyborczej :-)
    Od: "coby" <N...@o...pl>

    W dzisiejszej Gazecie Wyborczej dodatek Praca przeczytalem:

    "W lipcu rozpoczynamy szkolenie pracownikow oraz kadry
    zarzadzajacej dla naszej firmy w Bielsku-Bialej.
    (....) Swoje aplikacje - forma SMS prosze przeslac pod
    ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
    nr 0-502 998 639 - personal manager A. Wisniewski."

    I w zwiazku powyrzszym mam pytanko:
    wysylac samo CV czy tez LM, a moze dolaczyc zdjecie :-))

    Coby

  • 2. Data: 2002-06-24 21:48:25
    Temat: Re: Ogloszenie w dzisiejszej Gazecie Wyborczej :-)
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "coby" <N...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > nr 0-502 998 639 - personal manager A. Wisniewski."
    >
    > I w zwiazku powyrzszym mam pytanko:
    > wysylac samo CV czy tez LM, a moze dolaczyc zdjecie :-))

    Pewnie mieli na mysli MMS, tylko ogloszeniowcy zmienili na SMS bo mysleli ze
    to pomylka ;)

    > --
    > Pozdrawiam
    > Coby

    Pzdr, WWTK

  • 3. Data: 2002-06-24 21:52:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <af81rf$9tl$1@news.tpi.pl> coby napisał(a):
> [...]
    > nr 0-502 998 639 - personal manager A. Wisniewski."
    >
    > I w zwiazku powyrzszym mam pytanko:
    > wysylac samo CV czy tez LM, a moze dolaczyc zdjecie :-))

    A napisali, co to za firma?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-06-24 22:19:47
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Mon, 24 Jun 2002 22:27:57 +0200, "coby" <N...@o...pl> wrote:

    >W dzisiejszej Gazecie Wyborczej dodatek Praca przeczytalem:

    Też ogłoszenie z dzisiejszej wyborczej:
    "Kierowca, samochód służbowy 0505...". Biorę telefon, dzwonię a tam
    pani mi zeznaje "Trzeba się zgłosić do godziny 18.00 do Pani
    jakiejśtam w Al. Jerozolimskich ileśtam, przynieść ze sobą CV i ...
    100PLN kaucji." Za co ta kaucja to już nie potrafiła powiedzieć. Czy
    ktoś się jeszcze na to nabiera?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 5. Data: 2002-06-25 18:21:53
    Od: "coby" <N...@o...pl>

    "Samotnik" napisał w wiadomości

    > A napisali, co to za firma?

    Zadnej nazwy, profilu czy charakteru proponowanej pracy.
    Moze sie myle, ale sadze, ze to firm z tych, ktora proponuje
    Ci jakis kurs, za ktory sobie zaplacisz, a potem to moze
    Cie zatrudnia ;->

    --
    Coby