PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-12-02 13:22:04
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > To po czesci wina firm, ktore nie edukuja klienta. Wiekszosc
    > "szkolen" i "pokazow", jakie widzialam w Polsce polegala na
    > wciskaniu wlasnego produktu. Na zaawansowanych rynkach firmy

    Nasz rynek to przyklad dzikiego kapitalizmu i nikt sprytny nie
    bedzie szkolil klienta po to zeby ten wiedzial, ze zostal
    walniety w rogi :-((( Poza tym czesc wiedzy jest wasko
    specjalistyczna i nielatwo laikowi wytlumaczyc roznice np.:
    pomiedzy obiektywami ze szklanymi soczewkami a plastikowymi.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.