PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-12-01 15:49:18
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 30 Nov 2006 23:54:04 -0000, gslabs napisał(a):

    > - w 2 przypadkach proponowano mi uiszczenie oplaty za wycene, w 2
    > przypadkach osobiste
    > spotkanie (bez wstepnej szacunkowej wyceny), co odbieram jako podejrzliwosc
    > co do moich
    > intencji (ze niby jako konkurencja badam rynek?)

    Jesli chca sie spotkac, to znaczy ze chca wykonac to zlecenie.
    To nie jest podejrzliwosc, przez maila nie da sie zrobic wyceny ani ustalic
    ewentualnych szczegolow projektu.
    Jesli traktujesz to jako podejrzliwosc, to faktycznie lepiej niech Ci ktos
    znajomy zrobi ta strone.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net