PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-12-01 10:02:26
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    gslabs wrote:

    > "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> wrote in
    > message news:ekfgu2$rb1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja nie narzucam ceny do krocset!!! Bo moze ja mam tyle szmalu,
    > ze hej i chce dobra strone www za dobra cene!!!!!!!!!!!!

    Co nie oznacza, ze nie mozna jej zrobic w oparciu o gotowy CMS
    wykorzystujac motor a dajac nowe wlasne szablony.

    > Jak komus zalezaloby, to wyslalby prosbe o sprecyzowanie oferty,
    > bo to przeciez
    > nowy klient, ktory nie pisze dla samego pisania i nalezy mu sie
    > szacunek bez zakladania
    > niczego z gory (a w Twoim poscie sa zalozenia, ze klient chce
    > cos tanio).
    >
    > Skad u ludzi takie pietno, ze kazdy chce Was wydymac z zadek i
    > wziac skarb za bezcen...?

    Prosto z zycia i nie chodzi o skarby tylko o uslugi. Pracuje co
    prawda w innej branzy ale mam te same spostrzezenia. Nie wazne co
    klient dostanie w ramach uslugi, bo najczesciej sie nie zna na
    tyle zeby to wlasciwie ocenic, ale za to jest w stanie dokladnie
    okreslic, ktora z propozycji jest najtansza :-)))
    Chcesz przyklady? Prosze: dziurawe systemy alarmowe zakladane dla
    usprawiedliwienia pobierania abonamentu za ochrone, systemy
    monitoringu, na ktorych niewiele widac, domofony, przez ktore
    trudno zrozumiec co do Ciebie mowia, uklady regulacji temperatury
    z histereza 3 stopnie Celsjusza dla procesow gdzie o powodzeniu
    decyduja dziesiate czesci stopnia i moglbym tak dlugo wymieniac
    moje oferty, ktore przepadly ze wzgledu na cene bo konkurencja,
    liczac na to, ze klient sie nie zna i tylko potrafi porownac
    ceny, nie pomylila sie.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.