PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uzasadnienie wypowiedzenia umowy o pracę

  • 1. Data: 2004-08-29 17:16:48
    Temat: Uzasadnienie wypowiedzenia umowy o pracę
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam Grupowiczów,

    Co pisaliści w uzasadnieniu wypowiedzenia umowy o pracę?

    Pozdrowienia
    Martinio

  • 2. Data: 2004-08-29 17:56:25
    Temat: Re: Uzasadnienie wypowiedzenia umowy o pracę
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Witam Grupowiczów,
    >
    > Co pisaliści w uzasadnieniu wypowiedzenia umowy o pracę?

    Nic. Wypowiedzenia umowy o pracę pracownik nie ma obowiązku uzasadniać.
    Wypowiedzenie ma uzasadnić wyłacznie pracodawca (no, chyba że jesteś
    pracodawcą i o to Ci chodzi).

    Sigurd

  • 3. Data: 2004-08-29 18:53:34
    Temat: Re: Uzasadnienie wypowiedzenia umowy o prac
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 29 Aug 2004 19:56:25 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >Nic. Wypowiedzenia umowy o pracę pracownik nie ma obowiązku uzasadniać.

    Skąd wniosek, że odpowiadasz pracownikowi, a nie pracodawcy??

    A co do uzasadnienia - prawdę trzeba napisać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-08-29 19:19:32
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Pięknego dnia Sun, 29 Aug 2004 19:56:25 +0200, Tomasz Brzeziński
    > <s...@p...onet.pl> zakodował:

    > Skąd wniosek, że odpowiadasz pracownikowi, a nie pracodawcy??

    A dlaczego wyciąłeś drugie zdanie z mojego postu? Brzmiało ono:

  • 5. Data: 2004-08-29 19:37:01
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A dlaczego wyciąłeś drugie zdanie z mojego postu? Brzmiało ono:
    > "Wypowiedzenie ma uzasadnić wyłacznie pracodawca (no, chyba że jesteś
    > pracodawcą i o to Ci chodzi)."

    Widać ma rzepową naturę i chciał się czegoś czepić ;)

    P.

  • 6. Data: 2004-08-29 22:09:08
    Od: m...@p...onet.pl

    > Wypowiedzenie ma uzasadnić wyłacznie pracodawca (no, chyba że jesteś
    > pracodawcą i o to Ci chodzi).

    Do rzeczy Panowie, jestem pracownikiem i proszę o podpowiedź.

    Pozdro
    Martinio

  • 7. Data: 2004-08-29 22:32:51
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Aug 2004 00:14:32 +0100, "Fiolka"
    <t...@g...pl> zakodował:

    >(po prostu w podaniu prosisz o rozwiazanie umowy i tyle)

    Gwoli ścisłości o nic nie prosisz i nie piszesz podania, tylko
    wypowiedzenie (i pracodawca nie ma nic do gadania, czy łaskawego
    zgadzania się).

    "wypowiadam umowę o pracę zawartą dnia, pomiędzy z zachowaniem
    ustawowego okresu wypowiedzenia".

  • 8. Data: 2004-08-29 23:14:32
    Od: "Fiolka" <t...@g...pl>

    > Do rzeczy Panowie, jestem pracownikiem i proszę o podpowiedź.
    >
    > odp- juz padła - NIC
    (po prostu w podaniu prosisz o rozwiazanie umowy i tyle)

    pozdr
    fiolka

  • 9. Data: 2004-08-30 00:09:03
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Do rzeczy Panowie, jestem pracownikiem i proszę o podpowiedź.

    A czytać umiesz?
    "Nic. Wypowiedzenia umowy o pracę pracownik nie ma obowiązku uzasadniać."

    Sigurd
    PS. Rrrrany, czy ten mój dwulinijkowy post był na tyle skomplikowany, że kto
    przyswoi jedną linijkę, drugiej juz nie jest w stanie???