PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?

  • 41. Data: 2013-03-19 15:19:04
    Temat: Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Populizm

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2013-03-19 16:10:39
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 14:41, Wojciech Bancer wrote:

    > Rozumiem, że należy dążyć do lepszego i w pełni popieram. Tylko w innych krajach
    > do tego dochodziło się latami i nie było to wynikiem ingerencji państwa, a
    wzajemnego
    > kształtowania się relacji pracownik/pracodawca.

    PRzyjelismy McD i kawe w styropianie blyskawicznie, jak i wiele innych
    wzorcow zachodnich. Wystarczy zaczerpnac wzorzec, a nie dochodzic do
    niego latami. Zgodzisz sie, zerozwiazanie mamy podane na tacy?

    zen.aspx

  • 43. Data: 2013-03-19 16:39:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jaskiniowiec pisze tak:

    > Zapewne wielu z Was (wszyscy?) spotkało się z pytaniami o
    > oczekiwania finansowe podczas rekrutacji.

    odpowiadałem "jak nawięcej" obecnie około 3500 zł netto żeby mnie
    podkupić ;)

    > albo nawet ze wstydu, że konkurencja oferuje więcej.

    To byłoby fajne, świadczyłoby o firmie i byłby to rodzaj licytacji,
    ale jak ich do tego zmusić?

    > Bodajże w Wlk.Bryt. ten system działa

    Ale też pytają ile chcesz. W Polsce jest wiecej kombinatorów i oszustów
    niż w UK dlatego jeszcze tego nie mamy. Na początek musimy opanować
    ustawianie się w kolejce do autobusu.

    --
    Piter

  • 44. Data: 2013-03-19 16:58:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:

    > PRzyjelismy McD i kawe w styropianie blyskawicznie, jak i wiele innych
    > wzorcow zachodnich. Wystarczy zaczerpnac wzorzec, a nie dochodzic do
    > niego latami. Zgodzisz sie, zerozwiazanie mamy podane na tacy?

    No to przyjmuj. Broni Ci ktoś? Czy może chciałbyś wymuszać jedyne słuszne podejście?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2013-03-20 14:57:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-19 16:39:11 +0100, PiteR <e...@f...pl> said:

    > W Polsce jest wiecej kombinatorów i oszustów
    > niż w UK dlatego jeszcze tego nie mamy. Na początek musimy opanować
    > ustawianie się w kolejce do autobusu.

    W Katowicach są już pierwsze jaskółki...

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2013-03-20 21:00:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 10:54:40 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Populistyczne piedolenie o szopenie. Zostań związkowcem.

    Anglia to populistyczny kraj? Tam jest to standardem.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 47. Data: 2013-03-20 21:04:43
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 20.03.2013 21:00, Adam Płaszczyca wrote:

    > Anglia to populistyczny kraj? Tam jest to standardem.

    niewolnictwo? :)

    zen.aspx

  • 48. Data: 2013-03-21 01:46:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 21:04:43 +0100, hiki wiosna wiosna mori napisał(a):

    > niewolnictwo? :)

    Nie, podawanie przewidywanego wynagrodzenia na danym stanowisku.

  • 49. Data: 2013-03-21 14:19:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-20, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    [...]

    > Anglia to populistyczny kraj? Tam jest to standardem.

    Masaj. [1]

    [1] Moja odpowiedź ma tyle wspólnego z Twoim pytaniem, ile Twoje pytanie
    z fragmentem tekstu pod którym je zadałeś.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl