PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?

  • 31. Data: 2013-03-19 14:11:43
    Temat: Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska> wrote:

    [...]

    > Nie odpowiedziałeś mi, jak (może być w przybliżeniu) malutki jest odsetek
    > ludzi, o których tak pogardliwie napisałeś :)

    To zależy od pracodawcy. Niektórzy mają proces taki, że tego typu ludzi
    odsiewają na innym etapie.

    > Rili?

    Rili.

    > Wszędzie? A może w jednej na 100? Wiesz to na pewno, czy tylko Ci
    > się wydaje?

    Wiem.

    > No, ale ponownie dam Ci się wykazać i poproszę o namiary na
    > takie dobroduszne agencje pracy, czy nawet bezpośrednio firmy.

    I może jeszcze mam za Ciebie pracować i pensję Ci w ząbkach przynosić?
    Skąd ta postawa roszczeniowa u Ciebie? Z jakiej racji "należy Ci się"
    taka pomoc?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2013-03-19 14:13:29
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 13:08, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I jakie normy zdefiniujesz w pracy lekarza/programisty/projektanta/grafika,
    > nauczyciela? A przepraszam, przy nauczycielach mamy "normy". I jak gównianie na
    > tym wychodzimy to widać po poziomie edukacji.

    Coz, normy sa, we wszystkich powyzszych mozna je zdefiniowac. Powiem
    wiecej - sa zdefiniowane czesto. A ze mozna je doprecyzowac? No coz,
    przeciez umowy o prace nikt nie podpisuje inaczej jak z wlasnej woli.

    Nauczyciele zas to budzetowka - nikt sie nei przejmuje tam pilnowaniem
    najwyrazniej.

    > Może zanim zaczniesz takie twierdzenia wysnuwać, to zacznij zarabiać tyle
    > co ja. Potem pogadamy.

    To napisz ile zarabiasz, to powiem ci czy mam mniej czy wiecej :)

    zen.aspx

  • 33. Data: 2013-03-19 14:14:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Pracodawca w PL to probuje nic nie zaplacic - nawet powstal nowy zawod:
    > stazysta.

    Nieprawda. Tzn. są takie indywidua, które usiłują biznes na tym prowadzić,
    ale to nie są wszystkie firmy. I nie jest to polska specjalność.

    Nie generalizuj, nie demonizuj i nie uprawiaj populizmu związkowego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2013-03-19 14:15:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > To napisz ile zarabiasz, to powiem ci czy mam mniej czy wiecej :)

    Na chwilę obecną: nie mniej niż 7-krotność średniej krajowej i nie więcej
    niż jej 10-krotność.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2013-03-19 14:17:18
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 14:14, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieprawda. Tzn. są takie indywidua, które usiłują biznes na tym prowadzić,

    Czyli jednak prawda.

    > ale to nie są wszystkie firmy. I nie jest to polska specjalność.

    Gdzies cos pisalem o tym, ze wszyscy i tylko wylacznie nasza specjalnosc?

    > Nie generalizuj, nie demonizuj i nie uprawiaj populizmu związkowego.

    Ty tez generalizowales "A pracodawca też..." dlaczego sie czepiles
    mojego "Pracodawca w PL..."

    ?

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-03-19 14:21:43
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 14:15, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Na chwilę obecną: nie mniej niż 7-krotność średniej krajowej i nie więcej
    > niż jej 10-krotność.

    To ciezko powiedziec ;) Az spraewdzilem, czy nie piszasz z iPada, bo
    nabralem pewnych obaw czy watpliwosci ;)

    zen.aspx

  • 37. Data: 2013-03-19 14:27:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Gdzies cos pisalem o tym, ze wszyscy i tylko wylacznie nasza specjalnosc?

    Próbujesz sugerować (poprzez "w PL"), że tak.

    > Ty tez generalizowales "A pracodawca też..." dlaczego sie czepiles
    > mojego "Pracodawca w PL..."

    Bo moja generalizacja wynika z podstawowego prawa ekonomii (firmę się
    zakłada aby osiągnąć zysk), a Twoja jest wynikiem kompleksów
    regionalnych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2013-03-19 14:29:31
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 14:27, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Próbujesz sugerować (poprzez "w PL"), że tak.

    Nie. Chciałem doprecyzować. Zeby mi ktoś zaraz np. z Cyprem nie wyskoczył ;)

    > Bo moja generalizacja wynika z podstawowego prawa ekonomii (firmę się
    > zakłada aby osiągnąć zysk), a Twoja jest wynikiem kompleksów
    > regionalnych.

    Eeeee... j.w. to PL to zeby sie trzymac jakiegos regionu, bo jak jest we
    francji to nie wiem, a jak jest w PL to wiem.

    Wyszło na mojsza generalizacja bardziejsza od twojsza, albo odwrotnie ;)

    zen.aspx

  • 39. Data: 2013-03-19 14:41:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie. Chciałem doprecyzować. Zeby mi ktoś zaraz np. z Cyprem nie wyskoczył ;)

    Rozumiem, że należy dążyć do lepszego i w pełni popieram. Tylko w innych krajach
    do tego dochodziło się latami i nie było to wynikiem ingerencji państwa, a wzajemnego
    kształtowania się relacji pracownik/pracodawca.

    Począwszy od tego, że ani jeden, ani drugi nie uważa "drugiej strony" za skurwynów,
    darmozjadów, złodziei, oszustów itp. Bo skoro masz takie podejście do kogoś u kogo
    masz pracować, no to ja przepraszam, ale dlaczego oczekujesz że on będzie miał wobec
    Ciebie lepsze podejście? Tylko naprawienia tego nie zaczyna się od postawy
    roszczeniowej i niestety potrwa to lata, może nawet pokolenia.

    Kolejne regulacja i kolejny "urząd" do jej monitorowania to kolejne koszty,
    kolejne obciążenia. I w efekcie zwiększy to bezrobocie i zwiększy patologię
    z tym związaną (szarą strefę i "zatrudnienie" na czarno).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2013-03-19 15:01:18
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    > On 2013-03-19, Janek <j...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Grupa nieporadnych życiowo ludzi szukająca wyższych zarobków poza swoim
    > regionem to większość?

    > Populistyczne piedolenie o szopenie. Zostań związkowcem.
    > A wszystkie czynności które wymieniłeś są prawnie niedozwolone.

    Tak. Tak
    Oczywiście że jestem populistą, bo uważam że człowiek prawy, przestrzegający
    10 przykazań to idiota, debil, leming którego można okłamywać, strzyc,
    okradać i oszukiwać na wyścigi, kto zrobi to szybciej i na większą skalę.