PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków

  • 1. Data: 2005-03-17 09:12:02
    Temat: Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    Witam,

    W tym tygodniu dostałem pracę. Podpisałem umowę, ale nie ma w niej żadnych
    zapisów na temat moich obowiązków. Ta umowa to taki gotowy bloczek, do
    którego wpisuje się dane osobowe, stanowisko, wynagrodzenie. Zakres moich
    obowiązków został mi przekazany ustnie przez pracodawcę. Czy to jest dla
    mnie w jakiś sposób groźne i może być powodem nieprzyjemności? Powinienem
    się domagać zapisu o moich obowiązkach na papierze, czy ustne ich wskazanie
    wystarczy?

    pozdr
    zasiu

  • 2. Data: 2005-03-27 15:10:35
    Temat: Re: Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków
    Od: Paweł <c...@a...waw.pl>

> [...]
    > się domagać zapisu o moich obowiązkach na papierze, czy ustne ich wskazanie

    Raczej wystarczy, art. 94 pkt 1 Kodeksu pracy jest na tyle mało precyzyjny w tym
    zakresie, że zgodnie z interpretacja z jaką mi przyszło się zetknąć pracodawca
    ma obowiązek zaznajamiać pracowników z ich zakresem obowiązków, nie ma natomiast
    obowiązku robienia tego w konkretnej formie, może być ustnie, pisemnie, wierszem
    jak kto lubi. Jeżeli w firmie nie ma zwyczaju robienia dla załogi zakresów
    czynności to może lepiej się nie domagać. Dowiedz się jak inni mają