PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaniżanie pensji i składek ZUS - szukam pomocy!

  • 1. Data: 2005-03-16 19:31:05
    Temat: Zaniżanie pensji i składek ZUS - szukam pomocy!
    Od: "Magda K." <m...@w...com>

    Witam,
    po odejściu z ostatniej pracy zachorowałam.
    Były pracodawca 4 - krotnie zaniżał moje wynagrodzenie, wypłacając mi
    pieniądze do reki.
    Zaniżał również składki ZUS i efekt jest taki, że zasiłek nie wystarcza mi
    teraz na leki.
    Zatelefonowałam wiec do szefa , prosząc o korekty deklaracji za ostatnie 3,5
    m-ca ( o tyle czasu chodzi) abym mogła otrzymywać wyższy zasiłek chorobowy .
    Niestety z tonu rozmowy wnosząc, on pewnie dobrowolnie tego nie zrobi.
    Napisałam więc oficjalne żądanie korekty do kadr, grożąc pozwem do Sadu o
    ustalenie wysokości pensji (mam świadków i podwójne listy płac.)
    Co jeszcze mogę zrobić, aby go przymusić do szybkiego wyrównania składek???
    Wdzięczna za rady
    Magdalena

  • 2. Data: 2005-03-18 23:42:33
    Temat: Re: Zaniżanie pensji i składek ZUS - szukam pomocy!
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Niestety praktyka jest dość częsta.
    Zatrudniając się trzeba było to przewidzieć. Wszystko jest w takich układach
    dobrze dopóki wszyscy są zdrowi.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2005-03-19 10:27:06
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Krzysztof 'kw1618' z Warszawy, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Niestety praktyka jest dość częsta.
    > Zatrudniając się trzeba było to przewidzieć. Wszystko jest w takich układach
    > dobrze dopóki wszyscy są zdrowi.

    Taa, a potem jak się pochorują, to nagle im się odmienia i już nie chcą
    mieć więcej pod stołem...

    > --
    [ciach]
    > nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.

    Ale wymyśliłeś! Tzn. to OT, ale jak już, to chyba elisty i elpocztę, a
    jeszcze lepiej odwrotnie... A poza tym masz skopany delimiter! :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)