PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków › Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków
    From: "zasiu" <z...@n...gower.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków
    Date: Thu, 17 Mar 2005 10:12:02 +0100

    Witam,

    W tym tygodniu dostałem pracę. Podpisałem umowę, ale nie ma w niej żadnych
    zapisów na temat moich obowiązków. Ta umowa to taki gotowy bloczek, do
    którego wpisuje się dane osobowe, stanowisko, wynagrodzenie. Zakres moich
    obowiązków został mi przekazany ustnie przez pracodawcę. Czy to jest dla
    mnie w jakiś sposób groźne i może być powodem nieprzyjemności? Powinienem
    się domagać zapisu o moich obowiązkach na papierze, czy ustne ich wskazanie
    wystarczy?

    pozdr
    zasiu