PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?

  • 1. Data: 2005-03-17 11:00:17
    Temat: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    Sytuacja wygląda następująco. W tej chwili kończę studia i szukam pracy na
    cały etat (IT). Podczas studiów (dziennych) pracowałem na umowy-zlecenia i
    mam to wpisane do CV. Wcześniej, w czasie nauki w LO dorabiałem sobie na
    kieszonkowe pracując jako sprzedawca "kosmetyków samochodowych & co" na
    giełdzie samochodowej (przez ok.3 lata). Bywało, że przez kilka kolejnych
    miesięcy w każdą kolejną niedzielę (systematycznie, wstając o 5.00 rano, w
    mróz, śnieg, upał czy deszcz) i z jednej strony to dobrze o mnie świadczy,
    ale zastanawiam się, czy to nie wpłynie jakoś niekorzystnie na mój wizerunek
    jako potencjalnego pracownika w poważnej firmie w dziale IT.

    Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze
    przeczytać opinię innych...

    Co o tym sądzicie?
    --
    .. ___________
    / /\ Motto: Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem

  • 2. Data: 2005-03-17 11:12:19
    Temat: Re: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    pwil napisał :

> [...]
    >
    > Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    > wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze

    To świadczy o tobie, że jesteś pracowity i sumienny. Ja bym to wpisał, ale
    zaznaczył, że było to w liceum!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-03-17 11:28:14
    Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl>

    Użytkownik "pwil" <p...@k...pl.niedziala> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    > wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze

    Zadna praca nie hańbi, jak powiedział już ktoś inny, to że pracowałes na
    bazarze już w liceum świadczy o Twojej pracowitości, poza tym ktoś kto
    weźmie do rąk Twoje CV może wywnioskować, ze jesteś człowiekiem
    samodzielnym, który nie wyciągał pieniedzy z kieszeni rodziców, ale sam
    pracował na własne potrzeby.
    Mysle, ze jesli napiszesz, że w liceum pracowales dorywczo sprzedając
    kosmetyki samochodowe, to nie może to negatywnie wpłynąc na Twoj wizerunek.
    Jesli jednak sie obawiasz, że bazar może sie źle kojarzyc, to nie musisz
    pisać "pracowałem na bazarze", ale "pracowałem dorywczo w weekendy".
    Pozdrawiam Moolinea

  • 4. Data: 2005-03-17 19:44:17
    Od: facio <p...@b...tacio>

    > miesięcy w każdš kolejnš niedzielę (systematycznie, wstajšc o 5.00 rano, w
    > mróz, śnieg, upał czy deszcz) i z jednej strony to dobrze o mnie świadczy,

    Dla mnie jest oczywiste, ze dzieci sa uprate, bo chca cos pokazac.

    > Znajomy zajmujšcy się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    > wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze

    Normalnie madrala.

  • 5. Data: 2005-03-18 23:27:36
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    > wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze

    Nie wpisuj, jesli to jakas ciekawa praca w IT to nie ma znaczenia....

  • 6. Data: 2005-03-20 02:56:32
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    .

    > Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    > wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze
    > przeczytać opinię innych...

    Moim zdaniem dobrze powiedział, opierając się na swoich doświadczeniach
    mogę Ci powiedzieć że większość rzeczy i tak wyjdzie na rozmowie,

    wypisz umowy zlecenia zainsteresowania, cechy charakteru (które własnie,
    bedziesz mógł poprzeć swoimi dorywczymi zajęciami, jeśli zajdzie taka
    potrzeba)

    co więcej znając Ciebie troche z innej grupy :) na pewno dasz sobię radę
    POWODZENIA

    --
    szacho

  • 7. Data: 2005-03-20 21:43:40
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    Szacho nastukał(a):

> [...]
    > potrzeba)
    >
    > co więcej znając Ciebie troche z innej grupy :) na pewno dasz sobię radę

    Wielkie dzięki :)