PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków › Re: Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków
    From: Paweł <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o pracę bez sprecyzowanych obowiązków
    Date: Sun, 27 Mar 2005 17:10:35 +0200

    > W tym tygodniu dostałem pracę. Podpisałem umowę, ale nie ma w niej żadnych
    > zapisów na temat moich obowiązków. Ta umowa to taki gotowy bloczek, do
    > którego wpisuje się dane osobowe, stanowisko, wynagrodzenie. Zakres moich
    > obowiązków został mi przekazany ustnie przez pracodawcę. Czy to jest dla
    > mnie w jakiś sposób groźne i może być powodem nieprzyjemności? Powinienem
    > się domagać zapisu o moich obowiązkach na papierze, czy ustne ich wskazanie
    > wystarczy?

    Raczej wystarczy, art. 94 pkt 1 Kodeksu pracy jest na tyle mało precyzyjny w tym
    zakresie, że zgodnie z interpretacja z jaką mi przyszło się zetknąć pracodawca
    ma obowiązek zaznajamiać pracowników z ich zakresem obowiązków, nie ma natomiast
    obowiązku robienia tego w konkretnej formie, może być ustnie, pisemnie, wierszem
    jak kto lubi. Jeżeli w firmie nie ma zwyczaju robienia dla załogi zakresów
    czynności to może lepiej się nie domagać. Dowiedz się jak inni mają