PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-06 11:57:03
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    micoff wrote:
    [...]
    > Ja tego nie rozmumiem i nigdy tego niezrozumiem. Kiedy zaczniemy
    > kozystac z zachodnich standartow. Dlaczego nie odpowidac kandydatom ,
    > przeciez to takze buduje prestiz firmy i zaufanie do niej. Na zachodzie
    > to jest norma ze odpowiada sie telefonicznie lub listownie, ewentualnie
    > mailowo.

    Zgadzam się. Dodam jeszcze, że dzisiaj podczas rozmowy
    z pewną panią w sprawie składania do nich dokumentów
    aplikacyjnych i udzielania info nt. odmowy przyjęcia
    usłyszałem: "No wie Pan, gdybyśmy tak do wszystkich
    dzwonili...". Niektóre firmy jednak mogą sobie na to
    pozwolić. Niekoniecznie via telefon, może być mailowo.