PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 171. Data: 2006-06-09 16:52:35
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Tue, 6 Jun 2006 18:32:02 +0200, Jackare wrote:

    > Prowadzę aktualnie rekrutację. Ogłoszenia poszły na grupy dyskusyjne i
    > portale internetowe.

    > [...]

    A niech tam. I ja coś tu napiszę. :)
    Przecież ten wątek to wynik działania trolla - prawie dwieście
    wiadomości w kilka dni. :-D I dlatego Interia jest na
    blacklistach:

    Ktoś tu dyskutował o wyższości jednych adresów nad innymi? :->

    Mam wrażenie, że mój post jest zgodny z tematyką wątku, tzn. nie jest
    offtopic. ;->

    --
    abakan

  • 172. Data: 2006-06-09 16:57:51
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Thu, 8 Jun 2006 00:11:14 +0200, MC wrote:
    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, ze to argument mocno naciagany. Każdy z programów pocztowych
    > bez problemu radzi sobie z większa liczbą kont. [...]

    Produkty (MUA) wiodącej firmy niekoniecznie radzą sobie dobrze z kilkoma
    skrzynkami pocztowymi... Ale oczywiście mogę się mylić. ;-)

    --
    abakan

  • 173. Data: 2006-06-09 17:02:32
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Wed, 7 Jun 2006 18:34:11 +0200, Jackare wrote:

    > Ty głupia kobieto

    O! Fajnie, pan Jacek Leszczuk jest mobberem.

    > Nie jestem kadrowcem. Jestem szefem działu.

    No proszę, nie sądziłem... ;->

    --
    abakan

  • 174. Data: 2006-06-09 21:59:08
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >zajmuje.
    >
    >Tak, wyraziłeś się niejasno. Jacek piętnował przede wszystkim durne loginy i

    fakt bycia widocznych przez tychże w polu "Od" zamiast zwyczajowego imienia i

    >nazwiska. Czyli właśnie debilizm i niechlujstwo.

    Ale dla rownowagi: w PL obie strony (rekrutowani i rekrutujacy) sa czesto
    siebie nawzajem warte. Co, jak sadze, wykazalem na przykladzie rekrutacji
    opisywanej w tym wlasnie watku - podobne niechlujstwo.

    No poprostu smiesza mnie ostatnio te wsztstkie uogolniajace narzekania pt "ale
    ci pracownicy/pracodawcy sa be".

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 175. Data: 2006-06-10 01:27:08
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

    > po pierwsze - osoba inteligentna zachowuje krytykę dla siebie...
    > a już na pewno nie wylewa tego na LD i to w takiej formie.
    >
    > żenada, nie chciałbym u Ciebie pracować...

    tematyczna grupa dyskusyjna jest chyba odpowiednim miejscem do dyskusji
    krytyka nie dotyczy osoby tylko zjawiska
    Czyzbys poczul sie dotkniety ?
    --
    Jackare

  • 176. Data: 2006-06-10 06:15:21
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 8 Jun 2006 10:22:36 +0200, użyszkodnik "MC" <m...@g...pl>
    napisał:

    > Naprawiasz sobie sama samochód?
    > Musisz mieć dużo czasu.

    albo mało pieniędzy żeby kupić taki który się nie psuje

    --
    futszaK
    601061867

  • 177. Data: 2006-06-10 09:43:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jolanta Pers [Thu, 8 Jun 2006 07:47:30 +0000 (UTC)]:

    Ludzie, ale wy z tymi kontami kombinujecie... Naprawdę,
    nie idzie znaleźć wśród znajomych takich czy innych kogoś,
    kto ma swój serwerek i za symboliczne piwko założy wam
    na nim porządne konto pocztowe służące do komunikacji
    ciut bardziej oficjalnej?

    Nie wiem, ale ja tak zawsze miałam, kont pocztowych mam
    kilka w kilku różnych celach założonych, z czego darmowe
    są dwa, typowo pod masówkę typu niusy czy newslettery,
    tam zaglądam bardzo sporadycznie i nikomu adresów nie
    podaję. Porządne konta mam do komunikacji. Problemy się
    rozwiązują same...

    Kira

  • 178. Data: 2006-06-10 16:58:32
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jolanta Pers wrote:

    > Taaa, a jeszcze lepiej zapuścić sieć neuronową, żeby nauczyła
    > się wydłubywać z CV nazwisko, a wszystko to dlatego, że
    > kandydatom się nie chce opanować paru prostych zasad, które
    > można zliczyć na palcach jednej ręki.

    Mozna rowniez tezasady podac w ogloszeniu i nie powiem ze to moj
    wynalazek ale sam takie ogloszenie widzialem i na nie
    odpowiadalem.
    Jesli jako szukajacy pracy mialbym sie domyslac co oferent mial na
    mysli jak pisal ogloszenie to z niewielkim bledem moglbym
    stwierdzic, ze nie warto bo sam nie wie czego chce.
    Zeby nie byc goloslownym podam ze wyslalem ponad 450 odpowiedzi na
    ogloszenia i prawie zero zainteresowania. To tez jest ciekawe no
    nie?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 179. Data: 2006-06-10 17:01:19
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Schwester wrote:

    > Przy rekrutacji to haerowiec ma rację a nie kandydat.

    Nie zawsze i nie do konca :-(((

  • 180. Data: 2006-06-10 17:14:55
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Schwester napisał(a):

    [...]

    > Przy rekrutacji to haerowiec ma rację a nie kandydat.

    Nie. Rację ma zazwyczaj ten, kto ma wyższą pozycję w negocjacjach. Zazwyczaj
    jest to HRowiec, ale jak mu np. bardzo, zależy na pozyskaniu jakiejś
    konkretnej osoby, to sytuacja może ulec zmianie. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl