PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Fri, 09 Jun 2006 23:59:08 +0200

    >zajmuje.
    >
    >Tak, wyraziłeś się niejasno. Jacek piętnował przede wszystkim durne loginy i

    fakt bycia widocznych przez tychże w polu "Od" zamiast zwyczajowego imienia i

    >nazwiska. Czyli właśnie debilizm i niechlujstwo.

    Ale dla rownowagi: w PL obie strony (rekrutowani i rekrutujacy) sa czesto
    siebie nawzajem warte. Co, jak sadze, wykazalem na przykladzie rekrutacji
    opisywanej w tym wlasnie watku - podobne niechlujstwo.

    No poprostu smiesza mnie ostatnio te wsztstkie uogolniajace narzekania pt "ale
    ci pracownicy/pracodawcy sa be".

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl