PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tester gier komputerowych
    Date: Fri, 8 Dec 2006 08:53:21 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 07 Dec 2006 20:21:04 +0100, Srokus <s...@b...pl>
    w <el9pir$tiv$1@news.onet.pl> napisał:

    > Uważasz, że gdybym miał na ten temat jakiekolwiek pojęcie to trudził bym
    > się z pisaniem na grupy dyskusyjne, wymuszając Twoją błyskotliwą wypowiedź ?

    Zgaduję, że riserczu po googlach też nie zrobiłeś, prawda?

    > Być może odniosłeś błędne wrażenie, że branża jest mi chociaż mgliście
    > znana. Ciekawe dlaczego ?

    Bo, jak ktoś zastanawia się nad wyborem zawodu, to zazwyczaj coś na ten
    temat wie.
    No chyba że idzie na zarzadzanie i marketing, 'bo po tym dobrze płacą'.

    Jeżeli chcesz podjąć jakąś pracę, to fajnie byłoby wiedzieć, co
    chciałbyś robić za rok albo za pięć lat, jeżeli będizesz jeszcze
    pracował u tego pracodawcy, mieć chociaż mgliście zdefiniowaną ścieżkę
    kariery.
    Natomiast czytając twój post odnoszę wrażenie, że 'tester gier
    komputerowych' brzmi zajebiście, i może robota będzie podobnie
    zajebista.
    Ogólnie - nie będzie.

    > Srokus

    ja czyli jakub