PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telewizor Polkolor

  • 1. Data: 2003-05-26 08:08:46
    Temat: Telewizor Polkolor
    Od: "Mirr" <m...@w...pl>

    Co może być przyczyną zwęrzenia obrazu w telewizorze. Na ekranie widać pas
    obrazu (pionowy) zwężonu do około 50% powierzchni ekranu.
    Kolor i inne rzeczy są bez zarzutu.
    Czy to poważna awaria czy też można jeszcze to stosounkowo tanio naprawić.
    Dzięki za ewentualne informacje
    Mirek

  • 2. Data: 2003-05-26 08:18:44
    Temat: Re: Telewizor Polkolor
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    > Czy to poważna awaria czy też można jeszcze to stosounkowo tanio naprawić.
    > Dzięki za ewentualne informacje
    > Mirek

    Na pewno masz poważną awarię w bloku analizy nazw grup dyskusyjnych pod
    kątem ich przeznaczenia.
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2003-05-26 08:34:57
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno masz poważną awarię w bloku analizy nazw grup dyskusyjnych pod
    > kątem ich przeznaczenia.

    może akurat jest w pracy i chciałby podyskutować

  • 4. Data: 2003-05-26 08:40:28
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Mon, 26 May 2003 10:18:44 +0200, gdy "Boa"

    >Na pewno masz poważną awarię w bloku analizy nazw grup dyskusyjnych pod
    >kątem ich przeznaczenia.

    Może ma internet przez WebTV :) Jakiś prototyp z Polkoloru, wiecie.

    r.

  • 5. Data: 2003-05-26 10:16:19
    Od: "Mirr" <m...@w...pl>

    Rzeczywiście pomyliłem się za co przepraszam.
    Miło przeczytać takie sympatyczne komentarze,
    Mirek