PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile wołać w Agencji Restrukturyzacji Rolnictwa

  • 1. Data: 2003-05-25 22:55:59
    Temat: Ile wołać w Agencji Restrukturyzacji Rolnictwa
    Od: "Adam" <d...@o...waw.pl>

    Mam takie pytańko:

    ile może zarabiać informatyk w Agencji Restrukturyzacji
    Rolnictwa?
    Podobno płace jednakowe w całej Polsce, jednak nigdzie
    nie mam "wejścia", co by zaciągnąć języka.
    Ponadto kto to jest "informatyk" wg nich?
    tylko osoba, która "poprawi papier w drukarce pani
    spod trójki", czy ktoś, kto postawi i skonfiguruje system,
    czy więcej: ustawienia WAN/LAN, routing, nadzór, itd.

    Warto się pchać?
    Wypuszczają na jakieś szkolenia? (nie mówię np. o bezpłatnych
    ISD Microsoft.)

    Kwestia oddziału w małym, 50-cio tysięcznym mieście.

    --
    Pozdrawiam !

    Adam

  • 2. Data: 2003-05-25 23:28:10
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 26 May 2003 00:55:59 +0200, "Adam" <d...@o...waw.pl> wrote:

    >Warto się pchać?

    Jak masz legitymacje PSL to mozesz zaryzykowac. Jak nie masz to badz gotowy na
    to ze bedziesz musial wstapic by otrzymac/utrzymac te robote.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-05-26 00:21:54
    Od: "Adam" <d...@o...waw.pl>

    "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message

    > Jak masz legitymacje PSL to mozesz zaryzykowac. Jak nie masz to badz
    gotowy na
    > to ze bedziesz musial wstapic by otrzymac/utrzymac te robote.
    (...)

    Nie rozumiem...
    Co ma piernik do wiatraka?
    Nigdy nie interesowałem się polityką ani nie zamierzam.
    Chodzi o etat informatyka.
    Chyba, że czegoś nie wiem.

    --
    Pozdrawiam !

    Adam

  • 4. Data: 2003-05-26 05:30:03
    Od: s...@s...eu.org (Samotnik)

    Adam wrote:
    > gotowy na
    > (...)
    >
    > Nie rozumiem...
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Nigdy nie interesowałem się polityką ani nie zamierzam.
    > Chodzi o etat informatyka.
    > Chyba, że czegoś nie wiem.

    No, nie wiesz. ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2003-05-26 07:05:46
    Od: "Hawix" <h...@o...pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message

    > No, nie wiesz. ;)
    > --
    > Samotnik

    Przychodza wybory i ponownie szukasz pracy.

    Hawix

  • 6. Data: 2003-05-26 08:26:24
    Od: "Adam" <d...@o...waw.pl>

    (...)

    > Przychodza wybory i ponownie szukasz pracy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Hawix

    Dzięki za uświadomienie.
    Czyli jednak żyjemy w p....nym kraju :(

    Pytanie pomocnicze: ila bitów ma Bajt w SLD? ;))

    --
    Pozdrawiam !

    Adam

  • 7. Data: 2003-05-26 08:49:58
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Mon, 26 May 2003 01:28:10 +0200, gdy Kyniu
    <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał:

    >Jak masz legitymacje PSL to mozesz zaryzykowac. Jak nie masz to badz gotowy na
    >to ze bedziesz musial wstapic by otrzymac/utrzymac te robote.

    A nuz czlowiek trafi do oddzialu, gdzie nie kazde stanowisko jest z
    partyjnego nadania? A niechby i wstąpił do PSL, jeśli wola.

    Prawie każde pytanie zgłoszone na tym forum spotyka się z odpowiedzią:
    ej stary nie warto, jest, był i będzie syf w tym kraju. Pewnie,
    szczególnie z takim podejściem.

    btw. Adam Tański, obecny minister rolnictwa był przez 10 lat szefem
    Agencji Własnosci Rolnej Skarbu Państwa i nie ruszyli go ani czarni, ani
    czerwoni - może dlatego, że nie miał nigdy ambicji politycznych i był
    fachowcem? Oczywiście PSL wywalił go z pozycji prezesa, ale wkrótce
    został powołany na ministra rolictwa i nawet opozycja temu przyklasnela.

    pzdr
    R.

  • 8. Data: 2003-05-26 22:47:58
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 26 May 2003 10:49:58 +0200, Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>
    wrote:

    >Prawie każde pytanie zgłoszone na tym forum spotyka się z odpowiedzią:
    >ej stary nie warto, jest, był i będzie syf w tym kraju. Pewnie,
    >szczególnie z takim podejściem.

    Zaraz, zaraz. Czy ja pisalem ze nie warto, czy zeby sobie odpuscil. Po prostu to
    przerabialem osobiscie wiec uprzedzam. >

> [...]
    >fachowcem? Oczywiście PSL wywalił go z pozycji prezesa, ale wkrótce
    >został powołany na ministra rolictwa i nawet opozycja temu przyklasnela.

    To polecam dokladniejsze zapoznanie sie z biografia Pana Tanskiego - owszem,
    jest fachowcem, nie przecze, bo znam jego osigniecia - ale wiem tez w jaki
    sposob pozyskiwal znajomosci na lewicy i prawicy, jak sprzedawal za zlotowke
    dworki i palacyki bedace w posiadaniu agencji, jak rozdawal stolki i jak
    potrafil zadbac o swoja pozycje.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 9. Data: 2003-05-27 06:33:33
    Od: "tomo" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@o...waw.pl> napisał w wiadomości

    > ile może zarabiać informatyk w Agencji Restrukturyzacji
    > Rolnictwa?
    > Podobno płace jednakowe w całej Polsce, jednak nigdzie

    Z tego co wiem to specjalista w ARiMR (zootechnik, geodeta, iformatyk) ma
    2000 br

    > Warto się pchać?

    Heeee. Tam sie nie można pchać! Jak masz kierownika w rodzinie,
    a najlepiej kogoś wWawie to już oni cie wepchają.
    Reszta obchodzi sie smakiem (no chyba że jestes jedymym
    informatykiem w promieniu 100 km i nikt nie przyjeżdża)

    > Wypuszczają na jakieś szkolenia? (nie mówię np. o bezpłatnych
    > ISD Microsoft.)

    Szkolenia są na pewno, ale dla tych już zatrudnionych.

    A tak na marginesie to sie spóźniłeś. Obecnie już nie przyjmują
    żadnych nowych podań. Ogłoszenie w GW było 20 maja 2002,
    a podania należało składać do końca roku.
    Obecnie , oficjalnie korzystają z bazy utworzonej w tamtym okresie
    (a naprawde pewnie tylko dla bardzo dobrych znajomych).
    Jednak i tak teraz nie ma żadnych przyjęć. Jeśli bedą, to
    ogłoszą to w GW, ale kto miał to juz dawno grzeje stołek.
    Jak chodziłem tam jeszcze na początku roku dowiadywać się
    (małe miasto) to jacyś prominentni kolesie dopiero po studiach
    (wyglądali mi na studentów) siedzieli przez pół roku nie robili
    nic więcej niż pierdzenie w stołek, czytanie gazetki picie herbatki.
    Podobno to byli informatycy, ale że komputer wtedy był tylko jeden,
    to używał go tylko zastępca kierownika, a tamci siedzieli tylko
    po to aby po miechu zgarniać 2000 (bo przecież młodym
    teraz piedniądze bardzo potrzebne). Mało tego goście zjawili
    sie pewnego dnia w pracy i powiedzieli że od dziś mają tu
    pracować. Co to za typy to nawet kierownik nie wiedział
    i patrzył na nich kątem oka. Mieli znajomości wyżej niż
    w kierownictwie.

    Tak więc jak przeczytałem twojego maila, to pomyślałem,
    że albo masz dobre znajomości, albo żartujesz.

    Ja próbowałem robić drugie natarcie dwa tygodnie temu,
    ale jak mówie teraz to nawet podań nie przyjmują.

  • 10. Data: 2003-05-27 06:36:53
    Od: "tomo" <t...@o...pl>

    > Z tego co wiem to specjalista w ARiMR (zootechnik, geodeta, iformatyk) ma
    > 2000 br

    acha . pisałem o oddziale powiatowym