PracaGrupypl.praca.dyskusje › Team Leader

  • 1. Data: 2007-01-24 08:44:16
    Temat: Team Leader
    Od: "Krzysztof Bednarski" <k...@s...pl>

    Mam oferte pracy jako Team Leader we Wroclawiu i nie wiem jakie sa stawki za
    takie stanowisko. Wiem ze jak wszedzie, co firma to inaczej. Ale chodzi mi
    jakies pogladowe sumy. Jesli ktos wie, to prosze o jakies info. Z gory
    bardzo dziekuje.

    --
    Krzysztof Bednarski

  • 2. Data: 2007-01-24 09:32:58
    Temat: Re: Team Leader
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Mam oferte pracy jako Team Leader we Wroclawiu
    To super! Pogratulować !
    >i nie wiem jakie sa stawki za takie stanowisko.
    Ojoj nie dobrze...paskudnie i źle...

    a teraz czy raczyłbyś nas - ciemną masę oświecić czy masz zamiar być team
    leaderem:
    - grupy sprzedawców ubezpieczeń,
    - grupy sprzedawców warzyw w hipermarkecie,
    - zespołu programistów.
    - brygady w zakładzie wytwarzającym gwoździe (kiedyś: brygadzista),
    - ekipy naprawczej w Zakładach Remontowych Serków Topionych
    - grupy roboczej składającej się z członków managementu pewnej korporacji
    pracującej nad startegią fiannsową dla polskiego oddziału na lata 2007-2010
    - zespołu konserwatorów powierzchni płaskich w centrum
    administarcyjno-biurowym
    - zespołu chirurgów plastycznych w nowo otwartym centrum medycyny
    estetycznej
    - grupy eksperckiej mającej opracowac zasady controllingu operacyjnego w
    zakładach mechanicznych specjalizujących się w usługach o profilu "naprawa
    parowozów w mieszkaniu klienta"

    Jeśli nie raczysz nas oświecić, to przedział jest od placy minimalnej do
    plus nieskończoności
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-01-24 09:49:36
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > takie stanowisko. Wiem ze jak wszedzie, co firma to inaczej. Ale chodzi mi
    > jakies pogladowe sumy. Jesli ktos wie, to prosze o jakies info. Z gory

    Musisz się dookreślić - Marcinkiewicz w sumie też teraz startuje na swego
    rodzaju team leadera ;-)))

    Boa.

  • 4. Data: 2007-01-24 10:42:35
    Od: "Krzysztof Bednarski" <k...@s...pl>

    Macie racje. Przepraszam. Chodzi mi o team leader grupy programistow .NET.

    --
    Krzysztof Bednarski

  • 5. Data: 2007-01-24 11:00:07
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Macie racje. Przepraszam. Chodzi mi o team leader grupy programistow .NET.

    Jeśli masz doświadczenie, to za 4-6k brutto powinieneś coś znaleźć.
    Boa.

  • 6. Data: 2007-01-24 11:21:31
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Boa wrote:

    > Jeśli masz doświadczenie, to za 4-6k brutto powinieneś coś znaleźć.
    > Boa.
    Zaznacz, że na dzień dobry, bo jak się wkręcisz w firmę i będziesz dobry to
    x10

  • 7. Data: 2007-01-24 11:24:03
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Zaznacz, że na dzień dobry, bo jak się wkręcisz w firmę i będziesz dobry
    > x10
    Bzdury i tyle. Kazdy pracodawca będzie wolał zatrudnić w to miejsce 2-3 inne
    osoby niż ponoic absurdalne koszty generowane przez jednego pracownika
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2007-01-24 11:29:15
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Jackare wrote:

    > Bzdury i tyle. Kazdy pracodawca będzie wolał zatrudnić w to miejsce 2-3
    > inne osoby niż ponoic absurdalne koszty generowane przez jednego
    > pracownika
    Nie, człowieka który potrafi skutecznie zapanować nad sporym zespołem i
    jeszcze się na tym zna ze świecą trzeba szukać.

  • 9. Data: 2007-01-24 11:29:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Boa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jeśli masz doświadczenie, to za 4-6k brutto powinieneś coś znaleźć.
    To ostatnio cos sie popsulo we Wrocku? Na upartego bym sie zgodzil z
    liczbami, ktore podales, ale netto a nie brutto. I raczej stawialbym na
    gorne niz dolne widelki.
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-01-24 12:57:15
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Zaznacz, że na dzień dobry, bo jak się wkręcisz w firmę i będziesz dobry
    > x10

    Zaznaczam, że na dzień dobry - prawda :-))).
    Boa.