PracaGrupypl.praca.dyskusje › bankowosc korporacyjna

  • 1. Data: 2007-01-23 16:43:16
    Temat: bankowosc korporacyjna
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    mam mozliwosc przejscia z obecnego na inne stanowisko w moim banku -
    sprzedaz produktow malym i duzym przedsiebiorstwom - kredyty, konta etc -
    propozycja wydaje sie byc interesujaca ale zupelnie nie wiem jakie
    oczekiwania finansowe bylby na miejscu - tak zeby nie spalic szansy ;-)
    czy macie orientacje ile zarabiaja sprzedawcy w tym segmencie rynku -
    podstawa, premie, bonusy etc.
    mam odniesienie na rynku detalicznym ale to zupelnie inna bajka, duze miasto
    wojewodzkie, pozdrawiam,
    max

  • 2. Data: 2007-01-23 20:49:30
    Temat: Re: bankowosc korporacyjna
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Boze trzymaj mnie kto takiemu baranowi dal tak odpowiedzialne stanowisko w
    Banku?

  • 3. Data: 2007-01-23 21:36:36
    Od: PZ <p...@m...com>

    FunkNetz napisał(a):
    > Boze trzymaj mnie kto takiemu baranowi dal tak odpowiedzialne stanowisko
    > w Banku?

    Witam

    Dlaczego uwazasz, ze Twoj Przedpiszca to baran? Ja po Jego wypowiedzi
    tego nie widze, ale z checia sie bym sie dowiedzial jak to wywnioskowales?

    pzdr
    pz

  • 4. Data: 2007-01-23 22:17:52
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Wybacz ale usmialem sie po tym tekscie "
    ile zarabiaja sprzedawcy w tym segmencie rynku"

    Sprzedawca pieniedzy ! ja rozumie Fasolka na Bazarze ale pieniadze ?
    Kasiore mozna co najwyzej pozyczyc !

  • 5. Data: 2007-01-23 22:52:21
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    FunkNetz napisał(a):
    > Wybacz ale usmialem sie po tym tekscie "
    > ile zarabiaja sprzedawcy w tym segmencie rynku"
    >
    > Sprzedawca pieniedzy ! ja rozumie Fasolka na Bazarze ale pieniadze ?
    > Kasiore mozna co najwyzej pozyczyc !

    W banku sprzedaje się również usługi. Bo z kasiorą to można zrobić coś
    więcej niż pożyczyć. Nie wszyscy muszą pożyczać. Bank może np. moją
    kasiorę zainwestować i taką właśnie usługę od takiego sprzedawcy mogę kupić.

    pozdr.
    Piotr

  • 6. Data: 2007-01-24 04:17:09
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kviat wrote:

> [...]
    > więcej niż pożyczyć. Nie wszyscy muszą pożyczać. Bank może np. moją
    > kasiorę zainwestować i taką właśnie usługę od takiego sprzedawcy mogę

    Sa uslugi polegajace bezposrednio na sprzedazy pieniedzy - kredyt,
    faktoring.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 7. Data: 2007-01-24 07:32:45
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    FunkNetz napisał(a):

    > Kasiore mozna co najwyzej pozyczyc !

    Kredyt to nie jest pożyczka. W banku bierzesz kredyt, a nie pożyczkę
    (tak, wiem że niekiedy marketingowcy się czasem zapędzają i pojawiają
    się reklamy "pożyczek").

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2007-01-24 16:05:01
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    widze ze podobnie jak w innych watkach dotyczacych wynagrodzenia znajda sie
    osoby, ktore wola sie do czegos przyczepic niz wypowiedziec sie w
    merytoryczny sposob i wniesc cos do dyskusji..... szkoda, temat pozostawiam
    otwary, pozdr, max