PracaGrupypl.praca.dyskusje › liczba dni urlopu należnego a studia

  • 1. Data: 2007-01-23 22:14:32
    Temat: liczba dni urlopu należnego a studia
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Moze ktos mi pomoże ile mi sie urlopu należy w przypadku kiedy mam ukończone
    podwoje studia trwajace łącznie same 8 lat (obydwoje na roznych wydziałach
    tej samej uczelni dzienne mgr - nie robione jako drugi fakultet jesli to cos
    zmienia). Dla ulatwienia przedstawie na datach

    1998 - 2004 (obrona rok pozniej niz koniec) - I studia
    2001 - 2006 - II studia

    Czy to się liczy też jako 8 lat jak za jedne studia? Czy ulego to jakiemuś
    zwielokrotnieniu? Gdzie ew. mozna to znaleźć (przepisy)?

    Dodatkowo zapytam jeszcze o wynagrodzenie:

    Mialem np umowe nie od 1 tylko np od 21 danego miesiaca. z upływem okresu
    probnego do 20 dnia miesiaca dostalem podwyżke i nowa umowe na czas
    okreslony teraz wlasnie pytanie czy jest jakos uregulowane jaka place
    powninienem otrzymac? stawke za miesiac wg starej umowy? czy moze wg nowej?
    czy moze proporcjonalnie tzn 21 dni (odpowiednio robocze np wg rejestru
    czasu pracu - karty ID) wg starej stawki, a pozostale 10 dni (znowu
    odpowiednio robocze) wg nowej??

    Czy jest to tez gdzies uregulowane w przepisach czy dowolność pracodawcy?
    Jesli jest to czy można prosic o wskazanie przepisow?

    Z gory dziekuje za pomoc

    stclaus

  • 2. Data: 2007-01-24 08:06:34
    Temat: Re: liczba dni urlopu należnego a studia
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Moze ktos mi pomoże ile mi sie urlopu należy w przypadku kiedy mam ukończone
    > podwoje studia
    przede wszystkim - ukończone studia. 8 lat stazu

    > Gdzie ew. mozna to znaleźć (przepisy)?
    Kodeks pracy, paragraf bodajze 155

    > Dodatkowo zapytam jeszcze o wynagrodzenie:
    > czy moze proporcjonalnie tzn 21 dni (odpowiednio robocze np wg rejestru
    > czasu pracu - karty ID) wg starej stawki, a pozostale 10 dni (znowu
    > odpowiednio robocze) wg nowej??
    dokładnie tak jest. a "przepisem" jest tu twoja umowa, gdzie do 20 obowiązywala umowa
    na kwotę X, od 21 do konca miesiaca na kwote Y.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2007-01-24 19:36:11
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Dziękuję,