PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile urlopu?

  • 1. Data: 2007-01-23 16:43:24
    Temat: Ile urlopu?
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie tego, ile dni urlopu za rok 2007 przysluguje osobie,
    ktora odchodzi na emeryture z dniem 31 marca po przepracowaniu ~ 40 lat
    pracy?
    pozdr.

  • 2. Data: 2007-01-23 17:05:36
    Temat: Re: Ile urlopu?
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ep5dv3$tbg$1@opal.icpnet.pl>
    Depesz <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Witam
    > Mam pytanie odnosnie tego, ile dni urlopu za rok 2007 przysluguje
    > osobie, ktora odchodzi na emeryture z dniem 31 marca po
    > przepracowaniu ~ 40 lat pracy?

    7 dni.
    26 x 3/12 = 6,5 ~ 7

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2007-01-24 08:11:38
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > 7 dni.
    > 26 x 3/12 = 6,5 ~ 7

    powyzej 6, czyli zaokrągla się w góre do pełnych 7 dni urlopowych

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2007-01-24 23:46:55
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ep77sp$8lm$1@inews.gazeta.pl>

    A to nie wynika z tego, co napisałam? :))

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2007-01-25 11:18:17
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > A to nie wynika z tego, co napisałam? :))

    ja to wiem, ktos inny moglby sie domyslac. tylda, czyli okreslenie "około" jest mało
    precyzyjne, co chyba udało mi się sprecyzować. raczej nie bedziesz brać "około 7 dni
    urlopu", bo co by to miało oznaczać? 6 dni 2 godziny i 15 minut ? czy 7 dni i 55
    minut?