PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-03 16:50:51
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:473cd$4572f1d2$57ced0f5$24288@news.chello.pl Wojtek
    tele-praca.pl <w...@t...pl> pisze:

    > Wlasnie skonczyla sie moja druga umowa o prace na czas okreslony (1 rok).
    > Moj pracodawca na krotkiej rozmowie poprosil mnie o przyniesienie tej
    > ostatniej umowy pon. chce ja zniszczyc i w zamian wystawic nowa umowe w
    > ktorej czas wygasniecia bedzie przesuniety o kolejny rok (czyli jej
    > waznosc skonczy sie za rok).
    > Czy moze ktos mi powiedziec co trace zgadzajac sie na takie cos ??
    Co tracisz? Może rozum?
    Ale nie, rozum na pewno nie, bo samo rozpatrywanie takiej opcji dowodzi, że
    rozumu w ogóle nie masz, nie możesz go zatem stracić.
    Może więc uczciwość, szacunek do siebie, bo ja wiem...?
    No chyba, że chcesz wykorzystać tę sytuację do chwycenia oszusta za jaja i
    wyciagnięcia konsekwencji, ale nic z twojego postu na to nie wskazuje.

    --
    Jotte