PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
    From: "Zbigniew K" <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy - realia...
    Date: Wed, 10 Nov 2004 18:58:01 +0100

    Predyspozycje o których napisałeś najlepiej pasują do Przedstawiciela
    Handlowego, Akwizytora, Cool Center. Złap się na razie za to, a jednocześnie
    się dokształacaj i szukaj lepszej pracy!
    Dziś facet z wyższym wykształceniem (mgr) jeździ spychaczem na wysypisku
    śmieci w Częstochowie. Jak widać tam też wymagają bycia po studiach!
    Życzę powodzenia, pzdr !