PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!!

  • 1. Data: 2003-05-26 12:56:25
    Temat: Szukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!!
    Od: d...@p...onet.pl

    Jestem zainteresowana ofertą pracy w weekendy w charakterze hostessy. Wiek 26
    lat, wzrost 181 cm, szczupła budowa ciała (59 kg), wymiary 85/65/95, brunetka,
    włosy długie, proste, miła aparycja, prezencja, elokwencja, spore
    doświadczenie na stanowisku prezentacji produktów, prowadzenie degustacji.
    Kwestia dojazdu na miejsce pracy nie stanowi dla mnie żadnego problemu
    (Wrocław, bliskie okolice). Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc to zapraszam na
    skrzynkę mailową.

    Kontakt tel. 0606484538 lub d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-05-26 19:44:47
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem zainteresowana ofertą pracy [CIACH]

    NTG dziewczyno ! Tu się o pracy duskutuje,
    a nie szuka zajęcia.
    Od tego jest grupa pl.praca.szukana.

    pozdrawiam
    Art

  • 3. Data: 2003-05-27 07:14:07
    Od: d...@p...onet.pl

    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > NTG dziewczyno ! Tu się o pracy duskutuje,
> [...]
    A czy szanowny czytelnik dokończył czytać moje ogłoszenie? Jeżeli jest ktoś w
    stanie pomóc...jeżeli jest ktoś to się odezwie-można podyskutować? Można!
    P.S. Swoją drogą ciekawe co Cię skusiło drogi Art żeby wogóle skomentować moje
    ogłoszenie...
    Pozdrawiam
    Dora

  • 4. Data: 2003-05-27 11:38:19
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    > A czy szanowny czytelnik dokończył czytać moje ogłoszenie? Jeżeli
    jest ktoś w
    > stanie pomóc...jeżeli jest ktoś to się odezwie-można podyskutować?
    Można!

    Twój email wysłany na tę grupę nie jest zaproszeniem
    do dyskusji tylko wyraźnym ogłoszeniem o poszukiwaniu pracy.

    > P.S. Swoją drogą ciekawe co Cię skusiło drogi Art
    > żeby wogóle skomentować moje

    Istnieją pewne zasady panujące w sieci, których staramy
    sie przestrzegać. Nie chodzi tu o skrajny radykalizm,
    ale o zdrowy rozsądek. Z wielu dyskusji wynika,
    że jest tu bardzo dużo poszukujących pracy (w tym ja)
    i jakoś nie widać aby zasypywali grupę swoimi ofertami.

    Nikt Ci głowy nie urwie za wysłanie tego maila,
    ale po to grupy dyskusyjne są tematyczne aby odpowiednie
    emaile wędrowały do odpowiednich szufladek.

    pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu pracy
    (może kiedyś miniemy sie gdzieś na ulicy we Wrocławiu :-)
    kiedy i ja dostanę tam pracę)

    Art

  • 5. Data: 2003-05-27 13:25:54
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu pracy
    > (może kiedyś miniemy sie gdzieś na ulicy we Wrocławiu :-)

    Nie wierzę!!! I aż tak Ci to strasznie przeszkadza że pofatygowałeś sie na
    taki długi list do mnie żeby mnie o tym poinformować? No cóż - różne zboczenia
    ludzie mają. Nie mam Ci za złe-jak chciałes zagadać to trzebabyło normalnie
    jak LUDŹ. Tobie również powodzenia i....moze kiedys wpadniemy na siebie na
    chodniku. PA

  • 6. Data: 2003-05-27 15:06:45
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

> [...]
    sie na
    > taki długi list do mnie żeby mnie o tym poinformować? No cóż - różne

    Za dużo tych wykrzykników. Twoje wypowiedzi
    odbieram jako ofensywne.

    A co do meritum, to mój list był krótki (3 linijki),
    to Ty koniecznie dopraszałaś się odpowiedzi
    i ją otrzymałaś.

    EOT z mojej strony

    pozrawiam
    Art

  • 7. Data: 2003-05-28 08:34:40
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to 27 May 2003 15:25:54 +0200, gdy d...@p...onet.pl
    napisał:

> [...]
    >jak LUDŹ. Tobie również powodzenia i....moze kiedys wpadniemy na siebie na

    Jeśli ktoś rzuci na ulicę papierek i nikt go nie podniesie, to szybko
    pojawi się drugi, trzeci - i wkrótce nie da się przejść przez śmieci.

    Jeśli wysyłasz swoją ofertę na Nie Tą Grupę, to śmiecisz. Czego się
    spodziewasz? Pobłażliwości? Aby inni, zachęceni Twoim przykładem też się
    tutaj ogłaszali?

    pzdr
    Robert

  • 8. Data: 2003-05-28 11:07:45
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jeśli wysyłasz swoją ofertę na Nie Tą Grupę, to śmiecisz. Czego się
    > spodziewasz? Pobłażliwości? Aby inni, zachęceni Twoim przykładem też się

    Proszę Was! Zejdźcie ze mnie bo czepiliście się jakbym nie wiadomo jaką
    krzywdę komuś robiła. Chyba normalnie przeprosze że żyje...po co ja wogóle to
    pisze i do kogo...