PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!! › Re: Szukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!!
    From: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!!
    Date: Wed, 28 May 2003 10:34:40 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to 27 May 2003 15:25:54 +0200, gdy d...@p...onet.pl
    napisał:

    >Nie wierzę!!! I aż tak Ci to strasznie przeszkadza że pofatygowałeś sie na
    >taki długi list do mnie żeby mnie o tym poinformować? No cóż - różne zboczenia
    >ludzie mają. Nie mam Ci za złe-jak chciałes zagadać to trzebabyło normalnie
    >jak LUDŹ. Tobie również powodzenia i....moze kiedys wpadniemy na siebie na
    >chodniku. PA

    Jeśli ktoś rzuci na ulicę papierek i nikt go nie podniesie, to szybko
    pojawi się drugi, trzeci - i wkrótce nie da się przejść przez śmieci.

    Jeśli wysyłasz swoją ofertę na Nie Tą Grupę, to śmiecisz. Czego się
    spodziewasz? Pobłażliwości? Aby inni, zachęceni Twoim przykładem też się
    tutaj ogłaszali?

    pzdr
    Robert