PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs

  • 1. Data: 2003-05-26 08:58:28
    Temat: kurs
    Od: "gośka*" <s...@w...pl>

    orientujecie sie moze, czy istenieje jakis kurs, ktorego celem byloby
    nauczenie efektywnego sprzedawania wlasnej wiedzy, dobra prezentacja, czyste
    mowienie, ladne budowanie zdan i tego typu rzeczy
    bardzo mnie to interesuje i z gory dziekuje za informacje :)
    pozdrawiam
    Goska :))

  • 2. Data: 2003-05-26 09:21:43
    Temat: Re: kurs
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik "gośka*" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mowienie, ladne budowanie zdan i tego typu rzeczy
    > bardzo mnie to interesuje i z gory dziekuje za informacje :)
    W jednym kursie to chyba się to wszystko nie zmieści.
    Na wydiałach dziennikarskich wiekszosci uczelni są zajęcia z retoryki, sporo
    informacji można też znaleźć w kursach wchodzcych w skład "bloków
    pedagogicznych". Przy problemach z czystą wymową można z kolei zwrócić sie
    do logopedy...
    Wiele firm szkoleniowych oferuje "media trainings", ale tam zwykle ucza
    przygotowywania materiałow czy wypowiedzi dla prasy. Jeżeli zaś chodzi
    sposób prowadzenia prezentacji dla kilintów czy wykładów ramach szkolen to
    najlepiej poszukac dobrych publikacji i popodglądać tych którzy robią to
    dobrze.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2003-05-26 11:20:19
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Są to kursy na trenerow lub szkoleniowcow. Kiedys organizowaly je firmy
    ubezpieczeniowe dla swoich szkoleniowcow. Teraz nie wiem, ale szukaj
    powodenia

  • 4. Data: 2003-05-26 11:55:07
    Od: "KAPIO" <s...@w...pl>

> [...]
    > mowienie, ladne budowanie zdan i tego typu rzeczy
    > bardzo mnie to interesuje i z gory dziekuje za informacje :)

    Spróbuj tutaj:

    http://menedzer.onet.pl/skrypty/naskroty_wykaz.htm?t
    yp=Otwarte&zakres=Umieje
    tnosci&tytul=umiejetnosci_o

  • 5. Data: 2003-05-26 12:28:10
    Temat: Odp: kurs
    Od: "gośka*" <s...@w...pl>

> [...]
    > najlepiej poszukac dobrych publikacji i popodglądać tych którzy robią to

    serdeczne dzieki za info
    pozdr
    Goska :))

  • 6. Data: 2003-05-26 12:28:45
    Od: "gośka*" <s...@w...pl>

    > Są to kursy na trenerow lub szkoleniowcow. Kiedys organizowaly je firmy
    > ubezpieczeniowe dla swoich szkoleniowcow. Teraz nie wiem, ale szukaj
    > powodenia

    dziekuje, powodzenie sie przyda
    pozdr
    Goska :))

  • 7. Data: 2003-05-26 12:29:19
    Od: "gośka*" <s...@w...pl>

    > Spróbuj tutaj:

    http://menedzer.onet.pl/skrypty/naskroty_wykaz.htm?t
    yp=Otwarte&zakres=Umieje
    > tnosci&tytul=umiejetnosci_o

    wielkie dzieki
    pozdr
    Goska :))

  • 8. Data: 2003-05-26 12:31:45
    Od: "gośka*" <s...@w...pl>

    > Spróbuj tutaj:

    http://menedzer.onet.pl/skrypty/naskroty_wykaz.htm?t
    yp=Otwarte&zakres=Umieje
    > tnosci&tytul=umiejetnosci_o

    chyba link nie jest poprawny :((
    moglbys jeszcze raz?
    a gory dzieki
    pozdr
    Goska :))

  • 9. Data: 2003-05-26 12:38:48
    Od: "KAPIO" <s...@w...pl>

    > chyba link nie jest poprawny :((
    > moglbys jeszcze raz?
    > a gory dzieki
    > pozdr
    > Goska :))

    Sorki długi ten link i się podzielił, mam nadzieję, że teraz bedzie dobrze.
    W razie czego szukaj z poziomu: onet.pl > praca.onet.pl > menedzer.onet.pl

    http://menedzer.onet.pl/skrypty/naskroty_wykaz.htm?t
    yp=Otwarte&zakres=Umieje
    tnosci&tytul=umiejetnosci_o

    Pozdrawiam,
    Kapio

  • 10. Data: 2003-05-26 12:48:16
    Od: "gośka*" <s...@w...pl>

    Użytkownik KAPIO <s...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bat1so$ed7$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    dobrze.
    > W razie czego szukaj z poziomu: onet.pl > praca.onet.pl >

    wielkie dzieki :)
    pozdrowionka
    Goska:))