PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!! › Re: Szukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!!
    From: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam zajęcia jako Hostessa/WROCŁAW i okolice!!!
    Date: Tue, 27 May 2003 13:38:19 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@212.106.159.130

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0b45.00000ead.3ed3103e@newsgate.onet.pl...
    > A czy szanowny czytelnik dokończył czytać moje ogłoszenie? Jeżeli
    jest ktoś w
    > stanie pomóc...jeżeli jest ktoś to się odezwie-można podyskutować?
    Można!

    Twój email wysłany na tę grupę nie jest zaproszeniem
    do dyskusji tylko wyraźnym ogłoszeniem o poszukiwaniu pracy.

    > P.S. Swoją drogą ciekawe co Cię skusiło drogi Art
    > żeby wogóle skomentować moje

    Istnieją pewne zasady panujące w sieci, których staramy
    sie przestrzegać. Nie chodzi tu o skrajny radykalizm,
    ale o zdrowy rozsądek. Z wielu dyskusji wynika,
    że jest tu bardzo dużo poszukujących pracy (w tym ja)
    i jakoś nie widać aby zasypywali grupę swoimi ofertami.

    Nikt Ci głowy nie urwie za wysłanie tego maila,
    ale po to grupy dyskusyjne są tematyczne aby odpowiednie
    emaile wędrowały do odpowiednich szufladek.

    pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu pracy
    (może kiedyś miniemy sie gdzieś na ulicy we Wrocławiu :-)
    kiedy i ja dostanę tam pracę)

    Art