PracaGrupypl.praca.dyskusje › List referencyjny

  • 1. Data: 2003-05-26 11:28:46
    Temat: List referencyjny
    Od: "Adrian" <a...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś mógłby podrzucić link, albo podać konkretny przykład jak napisać
    list referencyjny ? Najtrudniej jest jednak pisać referencje o samym
    sobie - nie chciałbym za bardzo przesadzić swoich umiejętności.

  • 2. Data: 2003-05-26 11:46:14
    Temat: Re: List referencyjny
    Od: "Adrian" <a...@w...pl>

    Zapmniałem dodać - chodzi o to że kończy mi się umowa o pracę :-( i szef
    zlecił mi napisanie samemu listu referencyjnego o mnie , który on podpisze.

  • 3. Data: 2003-05-26 17:47:47
    Od: "noniusz7" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zapmniałem dodać - chodzi o to że kończy mi się umowa o pracę :-( i szef
    > zlecił mi napisanie samemu listu referencyjnego o mnie , który on
    podpisze.

    Może:
    http://www.qmc.com.pl/onas/listy_ref.htm

    http://www.ecogis.pl/list_referencyjny_krakow.htm

    http://www.ecogis.pl/list_referencyjny_poznan.htm

    http://muzeum.gazeta.pl/Iso/Plus/Praca/Uczesie/Cv/03
    6cur.html

    a gdyby to bylo za malo to:
    www.google.com

    i wpisz haslo, a program znajdzie!!

    Pozdrawiam!!!
    c...@w...pl

  • 4. Data: 2003-06-02 20:51:30
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    tzw. Listy referencyjne moga wyrzadzic wiecej szkody niz korzysci. Wystarczy
    ze osoba ktora Cie zachwalala bedzie miala z ly humor jak do nie zadzwonia.
    Byl o tym art. w Wybiórczej.