PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tanio do Londynu? [of-topic]

  • 1. Data: 2003-05-26 12:09:24
    Temat: Tanio do Londynu? [of-topic]
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>

    W czerwcu jade/lece do Londynu (nie do pracy a do roboty). Ceny przejazdow
    autokarow znam. Ale podobno mozna tez tanio (nawet za 25 funtow~150zł!!!)
    poleciec z Pragi lub z Berlina(ale z berlina nie chce(...)). Mimo usilnych
    poszukiwan nie udalo mi sie jeszcze znalezc takiej oferty, a znajomy
    zapewnial ze jest, tylko 'firmy niepamieta'.
    Jezeli ktos z Was wie wiecej na ten temat ode mnie prosze o wypowiedz.

    Dziekuje
    slawekp

    --
    Slawomir Piwowarczyk