PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam Pracy- Bielsko!!

  • 1. Data: 2005-08-31 20:48:18
    Temat: Szukam Pracy- Bielsko!!
    Od: "Mirosław Rzymanek" <m...@w...pl>

    Miasto: Bielsko-Biała
    Wykształcenie: Wyższe
    Zawód: mgr ekonomii
    Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie Wiek: 24 lata
    e-mail:d...@w...pl Telefon kontaktowy: 504411181
    Status zawodowy: Zatrudniony
    Szukam pracy dodatkowej: pracy biurowej,
    administracja,przepisywanie tekstow,pomoc do prowadzenia biura itp.
    prowadzenie dokumentacji ZUS (doświadczenie).
    W tygodniu od godz.16:00 do 19-20:00. W soboty od godzin rannych
    do popołudniowych.Znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych,
    umiejętność pisania metodą bezwzrokową, znajomość j.ang. na poziomie
    komunikacyjnym-średnim. Jestem osobą elokwentną, pracowitą, energiczną,
    lojalną. Szybko przyswajam nową wiedzę i umiejętności.

  • 2. Data: 2005-09-01 06:06:46
    Temat: Re: Szukam Pracy- Bielsko!!
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Mirosław Rzymanek napisał(a):
    > Szukam pracy dodatkowej: pracy biurowej,
    pl.praca.szukana

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-01 10:05:29
    Od: eth_0 <mirek@/ANTYSPAM/eth0.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2005 22:48:18 +0200, "Mirosław Rzymanek"
    <m...@w...pl> napisał:

    >Szukam pracy dodatkowej: pracy biurowej,

    hmm... chyba odpowiedniejsze byloby ogloszenie na pl.praca.szukana
    czyli NTG

    PS. Powodzenia w szukaniu pracy!

    --
    Mirosław Gumiela | GG:4500044 | ICQ:307540896
    Masz smieszne zdjecie zrobione dzień po imprezie?

  • 4. Data: 2005-09-01 19:46:53
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    > hmm... chyba odpowiedniejsze byloby ogloszenie na pl.praca.szukana
    > czyli NTG

    Zaraz, zaraz...
    Jest tu spora grupa użytkowników, którzy piszą, że
    trzeba przeć do celu na różne sposoby i tylko chcieć.

    No więc ta osoba właśnie reklamuje się na wszelkie
    możliwe sposoby, nawet tam, gdzie teoretycznie nie
    powinna.
    Albo tak, albo tak...

    --
    Koziorozec

  • 5. Data: 2005-09-01 22:49:59
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <df7lsb$gv8$1@inews.gazeta.pl>
    Koziorozec napisał(a):

    > Zaraz, zaraz...
    > Jest tu spora grupa użytkowników, którzy piszą, że
    > trzeba przeć do celu na różne sposoby i tylko chcieć.

    Na różne sposoby ale zgodne z prawem. A netykieta to takie prawo ocbyśmy w
    łajnie nie utonęli.

    > No więc ta osoba właśnie reklamuje się na wszelkie
    > możliwe sposoby, nawet tam, gdzie teoretycznie nie
    > powinna.
    > Albo tak, albo tak...

    A jak zaczenie napadać staruszki i zdobywac pieniądze na wszelkie możliwe
    sposoby, nawet takie, jak teoretycznie nie powinna, to też będziesz
    popierać?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała