PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szaleni spamerze

  • 11. Data: 2005-04-20 18:38:41
    Temat: Re: Szaleni spamerze - problem z glowy:) (abuse rulez)
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d8qbyupadu4l$.dlg@habeck.pl...

    > Mam nadzieję, bo dzisiaj o 15:40 dostałem znowu. Problem w tym, że
    > wystarczy zmienić konto albo dostawcę poczty. Teraz nadaje z
    > p...@v...pl, wcześniej z z...@v...pl.
    > Zresztą nie tylko ja to dostałem, ale i kilka znajomych osób z
    > pl.rec.film.
    > Ciekawe wg jakiego klucza wybiera?

    Tez przed chwila dostalam. Wybiera z usenetu i nie chowa adresow innych
    ludzi, do ktorych wysyla. Inne adresy na liscie do mnie wygladaja tak,
    jakbym sie znalazla w zbiorze z pl.internet.mordplik.

    Darmowych kont do zalozenia jest tyle, ze przez kolejne abuse'y mozna sie z
    nim scigac do woli :(. Trzeba by dotrzec raczej do jego dostawcy internetu,
    zeby go odcial od Sieci, to jedyny sposob - wyroki abuse'ow darmowych
    serwerow moga byc przydatnym materialem dowodowym w takim zgloszeniu.

    I.

  • 12. Data: 2005-04-20 19:31:33
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 20.04.2005, o godzinie 20.38.41, na pl.praca.dyskusje, Immona
    napisał(a):

    > Tez przed chwila dostalam. Wybiera z usenetu i nie chowa adresow innych
    > ludzi, do ktorych wysyla. Inne adresy na liscie do mnie wygladaja tak,
    > jakbym sie znalazla w zbiorze z pl.internet.mordplik.

    pl.rec.muzyka, pl.rec.film, pl.pregierz, pl.soc.rodzina, pl.soc.dzieci...
    Takie grupy mi się kojarzą. Ostatnio właśnie tam trollują bluzgacze...
    Jeżeli ktoś ma ochotę, to linki do dyskusji:
    d3tvgn$fpk$...@n...news.tpi.pl

    Każda z dyskusji osiąga (jeżeli nie ma od początku) w końcu poziom tych z
    alt.pl.bluzgaj. Ja bym się zastanowił, czy ktoś ze spamowanych osób był
    ostatnio uczestnikiem takiej dyskusji. Jeżeli tak, to na pewno robota
    bluzgaczy.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 13. Data: 2005-04-20 19:33:51
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    PZ napisał(a):

    > Odpisałem, że nie chcę pracować dla spamera i już nie dostaję. :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    ja tez odpisalem a mimo to dostalem ponownie. ponoc "wypadek przy pracy"

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 14. Data: 2005-04-20 19:35:11
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Immona napisał(a):
> [...]
    > zeby go odcial od Sieci, to jedyny sposob - wyroki abuse'ow darmowych
    > serwerow moga byc przydatnym materialem dowodowym w takim zgloszeniu.

    no tak... teraz ponoc zmienil nazwe z zabawa_i_praca na zabawa_praca.
    tylko ze jesli taki onet dostanie dostanie pare zgloszen dotyczacych
    identycznego zachowania na rozne konta, to pewnie sami dojda do wniosku
    ze wypadaloby sie skontaktowac z providerem klienta

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 15. Data: 2005-04-20 19:38:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Wątpię...

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 16. Data: 2005-04-20 19:48:02
    Temat: Re: Szaleni spamerze
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    > No proszę jakie to coraz zmyślniejsze matody mają do budowania piramidy.
    > Dostałem dzisiaj emaila o tytule "Zabawa i praca" od mniejakiego michała
    > z adresu z...@v...pl

    Nie odpowiadajcie na SPAM , bo wtedy potwierdzacie, ze konto na ktore spam
    dociera jest aktywne. Czasami zwykly robot wysyla cos tam, i wystarczy
    odpisac , zeby potwierdzic ze sie uzywa tego konta i co gorsza czyta ten
    spam.
    Jarod

  • 17. Data: 2005-04-20 19:56:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > dociera jest aktywne. Czasami zwykly robot wysyla cos tam, i wystarczy
    > odpisac , zeby potwierdzic ze sie uzywa tego konta i co gorsza czyta ten
    Wiem, zazwyczaj nie odpowiadam. Ale tym razem maile wysyla nie robot a
    czlowiek (swiadczy o tym moja z nim korespondencja)

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 18. Data: 2005-04-20 19:56:30
    Temat: Re: Szaleni spamerze; a KTO NIE DOSTAŁ tego e-maila?
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    Kto nie dostał tego e-maila?

  • 19. Data: 2005-04-20 20:19:02
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 21:56:03 +0200, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał:

    > Wiem, zazwyczaj nie odpowiadam. Ale tym razem maile wysyla nie robot a
    > czlowiek (swiadczy o tym moja z nim korespondencja)

    Nakarmilem spamanihilator i spamfiltr w operze - i spokoj.
    Przynajmniej nie proponuje programu pomniejszania penisa ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 20. Data: 2005-04-20 23:15:14
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: bca [20 Apr 2005 21:56:30 +0200]:

    > Kto nie dostał tego e-maila?

    Ja. Do odszyfrowania mojego antyspama trzeba nie tylko
    byc czlowiekiem, ale tez niestety wykazac sie IQ ciut
    wyzszym od tostera. Wiec wiekszosc spamerow oblewa... ;>

    Kira