PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzaleni spamerze › Re: Szaleni spamerze - problem z glowy:) (abuse rulez)
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szaleni spamerze - problem z glowy:) (abuse rulez)
    Date: Wed, 20 Apr 2005 21:35:11 +0200

    Immona napisał(a):
    > Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:d8qbyupadu4l$.dlg@habeck.pl...

    > Tez przed chwila dostalam. Wybiera z usenetu i nie chowa adresow innych
    > ludzi, do ktorych wysyla. Inne adresy na liscie do mnie wygladaja tak,
    > jakbym sie znalazla w zbiorze z pl.internet.mordplik.
    >
    > Darmowych kont do zalozenia jest tyle, ze przez kolejne abuse'y mozna sie z
    > nim scigac do woli :(. Trzeba by dotrzec raczej do jego dostawcy internetu,
    > zeby go odcial od Sieci, to jedyny sposob - wyroki abuse'ow darmowych
> [...]
    no tak... teraz ponoc zmienil nazwe z zabawa_i_praca na zabawa_praca.
    tylko ze jesli taki onet dostanie dostanie pare zgloszen dotyczacych
    identycznego zachowania na rozne konta, to pewnie sami dojda do wniosku
    ze wypadaloby sie skontaktowac z providerem klienta

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884