PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szaleni spamerze

  • 31. Data: 2005-04-21 10:31:53
    Temat: Re: Szaleni spamerze; a KTO NIE DOSTAŁ tego e-maila?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-21, Kira <c...@e...pl> wrote:
    > Prywatnie od dluzszego czasu mam ochote postawic sobie
    > na ganku kalacha na spam OffLine'owy... Zbieranie tych
    > cholernych ulotek po calym ogrodzie, niemal codziennie,
    > doprowadza mnie juz do lekkiego szalu...
    Ja zamierzam skończyć jako Wredny Staruszek vel Stary Pryk. Na emeryturze
    będę zbierał ulotki od wszystkich sąsiadów. Potem selekcja. A potem będę
    rozsypywał przed siedzibą reklamującego się. A co! ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    sklepowa: a 18 latek mamy?
    Anetek: a mamy, mamy, nawet 30...

  • 32. Data: 2005-04-21 16:56:29
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Thu, 21 Apr 2005 10:31:53 +0000 (UTC)]:

    > Ja zamierzam skończyć jako Wredny Staruszek vel Stary Pryk.
    > Na emeryturze będę zbierał ulotki od wszystkich sąsiadów.
    > Potem selekcja. A potem będę rozsypywał przed siedzibą
    > reklamującego się. A co! ;)

    Hehe w sumie tez niezle ;) Ale to moge sobie robic nawet
    teraz zaraz, postawie w piwnicy pare kartonow dla tych
    najbardziej upierdliwych, skoro i tak to cholerstwo musze
    zbierac to moge do nich wrzucac.

    A potem raz na pol roku wycieczka... :>

    Kira (z wrednymi zamiarami)