PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzaleni spamerze › Re: Szaleni spamerze - problem z glowy:) (abuse rulez)
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szaleni spamerze - problem z glowy:) (abuse rulez)
    Date: Wed, 20 Apr 2005 20:38:41 +0200

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d8qbyupadu4l$.dlg@habeck.pl...

    > Mam nadzieję, bo dzisiaj o 15:40 dostałem znowu. Problem w tym, że
    > wystarczy zmienić konto albo dostawcę poczty. Teraz nadaje z
    > p...@v...pl, wcześniej z z...@v...pl.
    > Zresztą nie tylko ja to dostałem, ale i kilka znajomych osób z
    > pl.rec.film.
    > Ciekawe wg jakiego klucza wybiera?

    Tez przed chwila dostalam. Wybiera z usenetu i nie chowa adresow innych
    ludzi, do ktorych wysyla. Inne adresy na liscie do mnie wygladaja tak,
    jakbym sie znalazla w zbiorze z pl.internet.mordplik.

    Darmowych kont do zalozenia jest tyle, ze przez kolejne abuse'y mozna sie z
    nim scigac do woli :(. Trzeba by dotrzec raczej do jego dostawcy internetu,
    zeby go odcial od Sieci, to jedyny sposob - wyroki abuse'ow darmowych
    serwerow moga byc przydatnym materialem dowodowym w takim zgloszeniu.

    I.