PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szaleni spamerze

  • 21. Data: 2005-04-21 07:34:20
    Temat: Re: Szaleni spamerze; a KTO NIE DOSTAŁ tego e-maila?
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    > Ja. Do odszyfrowania mojego antyspama trzeba nie tylko
    > byc czlowiekiem, ale tez niestety wykazac sie IQ ciut
    > wyzszym od tostera. Wiec wiekszosc spamerow oblewa... ;>

    To nie znaczy że nie dostałaś. To znaczy, że odrzuciłaś ten e-mail.
    Z czystej ciekawości pyatam Kto wogóle nie dostał tego e-maila?

  • 22. Data: 2005-04-21 08:06:27
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: bca [21 Apr 2005 09:34:20 +0200]:

    > To nie znaczy że nie dostałaś. To znaczy,
    > że odrzuciłaś ten e-mail.

    Zeby go odrzucic musialby w ogole do mnie dojsc. A do tego
    potrzebne by bylo znalezienie mojego prawdziwego adresu
    e-mail. Co, jak juz napisalam, dla tostera jest awykonalne.

    Wiec z pelna swiadomoscia tego co pisze stwierdzam, ze ja
    tego maila nie dostalam.

    Kira

  • 23. Data: 2005-04-21 08:35:14
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 21.04.2005, o godzinie 10.06.27, na pl.praca.dyskusje, Kira
    napisał(a):

> [...]
    > e-mail. Co, jak juz napisalam, dla tostera jest awykonalne.
    >
    > Wiec z pelna swiadomoscia tego co pisze stwierdzam, ze ja

    Kira... min roboty. Uważaj, bo ktoś się uprze. :) Po ambicji poleciałaś.
    :))
    Ja tam sprawę spamów załatwiam parasolką. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 24. Data: 2005-04-21 08:46:10
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Habeck Colibretto [Thu, 21 Apr 2005 10:35:14 +0200]:

    > Kira... min roboty. Uważaj, bo ktoś się uprze. :)

    Wiem ze minuta roboty :) Powiem wiecej, jak ktos bardziej
    uparty to dotarcie do mojego numeru telefonu tudziez infa
    co porabialam zawodowo i prywatnie przez ostatnie pare lat
    tez mu dlugo nie zajmie :> Doskonale zdaje sobie sprawe
    z tego wszystkiego, co upubliczniam na swoj temat ;)

    Tyle, ze jakos nikomu sie jeszcze nie chcialo...

    > Po ambicji poleciałaś. :))

    Jakiej ambicji? Toz to spamer. Spamerzy z definicji nie
    moga zadnych ambicji posiadac bo gdyby posiadali, to by
    zabrali sie za jakas tworcza robote a nie robili tylko
    z siebie idiotow. Nie?

    > Ja tam sprawę spamów załatwiam parasolką. :)

    A ja prawnikiem...

    Kira

  • 25. Data: 2005-04-21 08:52:50
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 21.04.2005, o godzinie 10.46.10, na pl.praca.dyskusje, Kira
    napisał(a):

    <ciach>

    > A ja prawnikiem...

    Działa? Czy tylko straszysz? Bo na spamy typu en1arge your PEN!S działa
    tylko parasolka. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 26. Data: 2005-04-21 09:01:44
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Habeck Colibretto [Thu, 21 Apr 2005 10:52:50 +0200]:

    > Działa? Czy tylko straszysz? Bo na spamy typu en1arge
    > your PEN!S działa tylko parasolka. :)

    A na takie to w ogole niewiele dziala... Dopust i tyle ;)

    Natomiast na lokalnych polskich spamerow prawnik dziala
    wrecz znakomicie, polecam z calego serca to rozwiazanie :)

    Kira

  • 27. Data: 2005-04-21 09:49:02
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 21.04.2005, o godzinie 11.01.44, na pl.praca.dyskusje, Kira
    napisał(a):

    > A na takie to w ogole niewiele dziala... Dopust i tyle ;)
    >
    > Natomiast na lokalnych polskich spamerow prawnik dziala
    > wrecz znakomicie, polecam z calego serca to rozwiazanie :)

    Poleć prawnika. :) Tylko nie tu, bo to spam będzie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 28. Data: 2005-04-21 10:02:32
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-21, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Ja tam sprawę spamów załatwiam parasolką. :)
    Parasolka dobrym narzędziem jest, ale łatwo ją zniszczyć. Osobiście wolałbym
    jakąś wyrzutnię rakiet taktycznych z głowicą konwencjonalną. Z zapasem
    amunicji, of course :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Zyzio pojedzony i wyspany, w temp. 24 stopni Celsjusza, siakieś
    500 m n.p.m. to jest jednostka Wredniości i wynosi 1 Wredny Zyzio.

  • 29. Data: 2005-04-21 10:16:44
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Thu, 21 Apr 2005 10:02:32 +0000 (UTC)]:

    > Osobiście wolałbym jakąś wyrzutnię rakiet taktycznych
    > z głowicą konwencjonalną. Z zapasem amunicji, of course :)

    Prywatnie od dluzszego czasu mam ochote postawic sobie
    na ganku kalacha na spam OffLine'owy... Zbieranie tych
    cholernych ulotek po calym ogrodzie, niemal codziennie,
    doprowadza mnie juz do lekkiego szalu...

    Kira

  • 30. Data: 2005-04-21 10:18:25
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Habeck Colibretto [Thu, 21 Apr 2005 11:49:02 +0200]:

    > Poleć prawnika. :) Tylko nie tu, bo to spam będzie. :)

    No ok, ok, spamowac nie bedziemy... ;)

    Kira