PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy przez Sąd Pracy

  • 1. Data: 2006-12-04 10:22:41
    Temat: Swiadectwo pracy przez Sąd Pracy
    Od: w...@w...pl

    Witam,zwróciłem sie z wnioskiem do Sądu Pracy o wydanie świadectwa
    pracy ponieważ pracodawca po rozwiązaniu umowy o prace nie zamierzał
    mi go wydać
    .
    Sąd w odpowiedzi zarządał odemnie szczególowych informacji ,między
    innymi o wykorzystanym urlopie ,data urodzenia,pesel,imiona rodziców
    itd. , pod rygorem odrzucenia wniosku.
    Mam pytanie do osób ,które wnosiły do Sadu Pracy o wydanie
    świadectwa pracy czy takie szczegółowe informacje byly wymagane we
    wniosku od razu na starcie?
    Wydaje mi sie ,że szczególowe info o urlopie powinno być w
    dokumentacji pracodawcy i Sąd powinien jednak wezwać pracodawce do
    ustosunkowania się do wniosku.

  • 2. Data: 2006-12-04 10:42:30
    Temat: Re: Swiadectwo pracy przez Sąd Pracy
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam,zwróciłem sie z wnioskiem do Sądu Pracy o wydanie
    > świadectwa pracy ponieważ pracodawca po rozwiązaniu umowy
    > o prace nie zamierzał mi go wydać

    A dlaczego? Przecież to obowiązek pracodawcy.

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2006-12-04 10:59:54
    Od: w...@w...pl

    > A dlaczego? Przecież to obowiązek pracodawcy

    Złośliwość i poczucie bezkarnośći pracodawcy.

    Pytam ,o doświadczenia grupowiczów jak w temacie ponieważ od kilku
    miesięcy ciągną sie moje sprawy w SP i najwyrażniej sędzia jest
    stronniczy na moją niekorzyść.

  • 4. Data: 2006-12-10 12:54:14
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik w...@w...pl napisał:

    > Złośliwość i poczucie bezkarnośći pracodawcy.
    >
    > Pytam ,o doświadczenia grupowiczów jak w temacie ponieważ od kilku
    > miesięcy ciągną sie moje sprawy w SP i najwyrażniej sędzia jest
    > stronniczy na moją niekorzyść.

    eee, to nie tak. sedzia nie jest stronniczy, tylko po prostu zobaczyl
    niekompletny wniosek i kaze ci go uzupelnic, to tyle.
    troche zle zrobiles, bo wystarczyloby pewnie uderzyc do pipu i tamci by
    to zalatwili o wiele szybciej. gdyby nie zadzialali jak trzeba, wtedy do
    sadu a mialbys juz wtedy opinie pipu nt sprawy.
    moze idz rownoczesnie do pipu i podpytaj ich jak mozesz uzyskac od
    pracodawcy swiadectwo.

    pozdr