PracaGrupypl.praca.dyskusje › Data urodzenia/wiek w CV

  • 1. Data: 2006-12-03 20:27:07
    Temat: Data urodzenia/wiek w CV
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Witam

    Jak myslicie warto pisac date urodzenia/wiek w CV?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2006-12-03 20:29:02
    Temat: Re: Data urodzenia/wiek w CV
    Od: j...@g...com

    Rafal M napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jak myslicie warto pisac date urodzenia/wiek w CV?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    obowiązkowo :P

    Dodatkowo warto napisać ze ma sie doświadczenie dłuższe niz życie
    :)

  • 3. Data: 2006-12-03 20:59:15
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Rafal M napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jak myslicie warto pisac date urodzenia/wiek w CV?
    Datę urodzenia nie bardzo. Wiek owszem.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2006-12-03 21:26:32
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Datę urodzenia nie bardzo. Wiek owszem.

    Hmmm tak sie wlasnie nad tym zastanawiam, w kraju z ktorego mam
    wiekszosc swojego doswiadczenia w pracy wpisanie wieku czy daty
    urodzenia natychmiast dyskwalifikuje dane resume (boja sie oskarzenia
    do dyskryminacje ze wzgledu na wiek).

    Dlatego chce sie upewnic jak jest w Polsce.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2006-12-03 21:55:06
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Rafal M napisał(a):

> [...]
    > wiekszosc swojego doswiadczenia w pracy wpisanie wieku czy daty
    > urodzenia natychmiast dyskwalifikuje dane resume (boja sie oskarzenia
    Dla mnie oskarżenie o dyskryminację ze względu na wiek przy zatrudnianiu
    to idiotyzm. Chyba, że istnieją wyjątki, które pozwalają głośno
    twierdzić oczywistą prawdę, że do jednych zajęć lepiej nadają się osoby
    młode a do innych stare.
    Na Malcie, splendor najlepszej tamtejszej kawiarni (Cafe Cordina),
    podkreślał szacowny wiek kelnerów - koło 60, spokojni, stonowani,
    poruszający się w sposób, w jaki tylko człek stateczny może się
    poruszać. Nie wyobrażam sobie, by w eksluzywnej knajpie mógł obsługiwać
    osiemnastolatek. I na odwrót - sześćdziesięciolatek pracujący w
    wypożyczalni sprzętu do sportów ekstremalnych to pomyłka. Jeśli
    pracodawca nie popełni owej "dyskryminacji" to na pewno popełnią ją
    klienci, omijając taką wypożyczalnię z daleka. Albo dziennikarze,
    przyznający knajpie mniej gwiazdek w rankingach - za obsługę.

    > Dlatego chce sie upewnic jak jest w Polsce.
    W Polsce czasami wiek dyskwalifikuje kandydata. Jednak jest to jedna z
    tych informacji, których pożąda każdy pracodawca. Stąd lepiej wpisywać
    wiek niż datę (na podstawie której trzeba sobie policzyć wiek kandydata).

    pozdrawiam
    Maciek

  • 6. Data: 2006-12-03 22:12:27
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > W Polsce czasami wiek dyskwalifikuje kandydata. Jednak jest to jedna z
    > tych informacji, których pożąda każdy pracodawca. Stąd lepiej wpisywać
    > wiek niż datę (na podstawie której trzeba sobie policzyć wiek kandydata).

    Widze ze znasz sie na rzeczy: Jak w CV zaznaczyc ze studia sa w
    trakcie?
    Przy dacie rozpoczecia zostawic puste miejsce w stylu 2003- , czy moze
    2003-trwa?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2006-12-03 22:22:07
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 03-12-2006 o 23:22:29 Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > Lepiej "2003 - " lub "2003 - [data zakończenia]". Łączenie liczebników i
    > czasowników brzmi mało zręcznie.

    kopcie od tego miejsca do piatej po południu :)

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 8. Data: 2006-12-03 22:22:29
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

  • 9. Data: 2006-12-03 23:03:53
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Nie ma takiej potrzeby.

  • 10. Data: 2006-12-04 09:56:16
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > Lepiej "2003 - " lub "2003 - [data zakończenia]". Łączenie liczebników i
    > czasowników brzmi mało zręcznie.

    To teraz troche utrudnimy ;)

    Wpisywac tylko standardowo - data + nazwa uczelni, kierunek i spec, czy
    moze pisac jaka czesc studiow dziennych itd?

    Bo u mnie jest to troche zakrecone ;) Pierwsze 3 semestry na studiach
    dziennych, pozniej 1 rok urlopu dziekanskiego i teraz po sesji zimowej
    wracam, ale juz na studia zaoczne :)

    Pozdrawiam
    Rafal