PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Deutsche Banku

  • 11. Data: 2006-07-10 07:03:40
    Temat: Re: Suplement
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Dario napisał(a):
> [...]
    > oznacza ze jest volksdeutschem, co za kretynizm.. Idac tym tropem jest wstyd
    > pracowac dla firmy z kapitalem wloskim bo to tez kiedys byli faszysci, to samo
    > z austriakami..Japonce tez byli faszystami.
    > Mozna pojsc dalej, dla brytyjczykow tez wstyd pracowac dla zdrajcow, nie
    > pomogli nam w 39, to samo z francuzami..a juz totalna siara jest pracowac dla
    > amerykanow, przeciez to przez Roosevelta ktory nas sprzedal w Jalcie
    > musielismy potem byc ponad 50 lat pod skrzydlami rosji radzieckiej..
    > I tak o to zostana ci do wyboru formy mongolskie lub albanskie, albo praca w

    Mongolskie odpadaja, bo napadli na nas w 1241 w.
    Administracja panstwowa odpada, bo za PRL dreczyli Polakow.

    Zostaja albanskie ;)

    --

    glos

  • 12. Data: 2006-07-10 09:17:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    <cut>
    Mongolskie odpadaja, bo napadli na nas w 1241 w.
    Administracja panstwowa odpada, bo za PRL dreczyli Polakow.

    Zostaja albanskie ;)

    Albanskie odpadaja, bo ich mafia sprzedaje polskie dziewczyny do burdeli w
    rajchu:D Ja mysle, ze ten koles musi sam se otworzyc firme. Ale skad
    kapital? Moze zaczac od zbierania butelek? Tylko trza pamietac, ze
    obowiazkowo z rdzennie polskich polmosow, najlepiej jakich lokalnych, nie
    skarzonych wrazym obcym kapitalem. Troche to potrwa, ale dla idei warto! ;)
    pozdr
    /p

  • 13. Data: 2006-07-10 09:56:03
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    clockworkoi napisał(a):
> [...]
    > skarzonych wrazym obcym kapitalem. Troche to potrwa, ale dla idei warto! ;)

    kapital kapitalem, ale skad wezmie poprawne politycznie narzedzia do
    pracy?

    Chinska elektronika odpada, bo tam mecza wiezniow, japonska - bo
    zaczeli wojne, amerykanska - bo nas oddali sowietom, niemiecka - nie
    wymaga komentarza.....

    Wniosek - w gre moze wchodzic tylko rolnictwo ekologiczne, bez uzycia
    jakichkolwiek narzedzi i bez grama nawozow sztucznych :)

    --

    glos

  • 14. Data: 2006-07-10 12:48:50
    Od: e...@i...pl

    clockworkoi wrote:
    > Albanskie odpadaja, bo ich mafia sprzedaje polskie dziewczyny do burdeli w
    > rajchu:D

    Widze, ze bardzo Cie cieszy ten fakt. Moze Twoja tez juz sprzedali?

  • 15. Data: 2006-07-10 12:56:09
    Od: e...@i...pl

    Immona wrote:
    > DB dal kase na fundusz dla ofiar Holocaustu

    Tyle co ukradl, czy mniej? Powinien wiecej, bo porzyczka na 60 lat z
    odpowiednim procentem daje ladny zysk. Tylko na ile procent wycenic
    cierpirnie w KL-ach?

  • 16. Data: 2006-07-10 13:52:11
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Tyle co ukradl, czy mniej? Powinien wiecej, bo porzyczka na 60 lat z
    > odpowiednim procentem daje ladny zysk. Tylko na ile procent wycenic
    > cierpirnie w KL-ach?

    Wystarczyło policzyć ile Polacy przepracowali, pomnozyc to przez przeciętną
    stawkę obowiązującą wtedy w III Rzeszy. Do tego nadgodziny i dodatek za pracę w
    warunkach szkodliwych dla zdrowia i życia. Też ten dodatek wziąć z niemieckich
    fabryk. Potem potraktować to jako pożyczkę i zwaloryzować do dzisiejszych
    pieniędzy. Rodzinom zamordowanych wypłacić to co przepracowali plus polisa na
    życie. Przeciętna taka jaką mieli niemcy wtedy u siebie. Jak nie było
    spadkobierców to kasę dostaje państwo. DB by już nie było. A tak potraktowali
    Polaków jak żebraków. Dostali najmniej. I za to mam ich jeszcze kochać. Jak by
    Polska i Polacy zamiast ochlapów dostali tyle ile się należy z odszkodowań za
    niewolniczą pracę to teraz by potomkowie faszystów przyjeżdzali do nas gary myc
    i szamba wywozić. Jak ktoś jest z urodzenia volksdeutschem to będzie stawał w
    obronie biednych niemców co w proteście prawą rękę podnosili. Tomek

  • 17. Data: 2006-07-10 14:07:51
    Od: e...@i...pl

    Tomek wrote:

    > Wystarczyło policzyć ile Polacy przepracowali, pomnozyc to przez przeciętną
    > stawkę obowiązującą wtedy w III Rzeszy. Do tego nadgodziny i dodatek za pracę ...

    Cos w tym jest. Niemcy brutalnie zadali cios w nasze mozliwosci
    rozwoju, a teraz jeszcze chca, zeby im za to odszkodowania placic i
    mysla, ze sprawe zalatwili jakimis ochlapami wyplaconymi przez fundacje
    "Polsko-Niemieckie Pojednanie". Co za bzdury. Ale juz nic nie mozna z
    tym zrobic. Slabi racji nie maja, nawet jak maja racje.

  • 18. Data: 2006-07-10 17:09:23
    Temat: PYTANIA DO "DARIO"
    Od: "piotr" <p...@k...home.pl>

    Widze, ze dyskusja w zadanym przeze mnie watku, spadla na 'faszystowskie'
    tory...

    Ja slyszalem od osoby ktora pracuje w DB Polska, ze brak premii ale jest
    nagroda roczna.
    Zastanawiaja mnie takie rzeczy jak:

    1. Czy to praca takze w weekendy?
    2. W jakich systemach bankowych tam sie pracuje, moze wczesniej bym sobie
    cos na ich temat poczytal
    3. Cos mowili o wyjazdach na okres 'transition' do Czech/Wegier - sa one
    lepiej jakos platne?
    4. Jesli dadza mi jak mowisz 2000 (z tego co slyszalem to taka stawka
    brutto jest mozliwa na poczatek) ile i czy w ogole moge sie +/- spodziewac
    po
    przedluzeniu umowy podwyzki?
    5. Jakie sa szanse statystycznie na przedluzenie umowy 3-mies. probnej na
    dalsza (w tym przyp. na nieokreslony)?

  • 19. Data: 2006-07-10 22:09:04
    Temat: Re: PYTANIA DO "DARIO"
    Od: e...@i...pl

    piotr wrote:
    > Widze, ze dyskusja w zadanym przeze mnie watku, spadla na 'faszystowskie'

    > 4. Jesli dadza mi jak mowisz 2000 (z tego co slyszalem to taka stawka

    2000 brutto w kraju, gdzie mieszkanie kosztuje 100 000 to jest faszyzm.

  • 20. Data: 2006-07-11 07:51:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Widze, ze bardzo Cie cieszy ten fakt. Moze Twoja tez juz sprzedali?

    Widze, ze jestes troche uposledzony... nie przejmuj sie, w Zasciankach pod
    Bialymstokiem jest dla ciebie cieply kat i miska strawy.