PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Deutsche Banku

  • 1. Data: 2006-07-07 10:16:30
    Temat: Praca w Deutsche Banku
    Od: "piotr" <p...@k...home.pl>

    Witajcie,

    Mam powazny dylemat. Mam szanse dostac sie do Deutsche Banku na stanowisko:
    http://ogloszenia.pracagazeta.pl/texis/jobsearch/det
    ails.html?id=44841f4348bb0&q=specjalista%20ds.%20p%C
    5%82atno%C5%9Bci&qField=All&qSort=slut&qMatch=all&pp
    =20&view=2&page=1

    Co o tym sadzicie? Slyszalem ze sa wyjazdy do Czech i Wegier 2-3
    miesieczne. Czy wiecie moze, czym sie taki ktos tak naprawde, praktycznie
    zajmuje i jak wyglada praca w tym banku?

    Moze ktos pracuje w DB... ?

  • 2. Data: 2006-07-07 12:03:01
    Temat: Suplement
    Od: "piotr" <p...@k...home.pl>

    Doloze jeszcze pytania o warunki finansowe, a mianowicie:

    1. czy nagroda roczna (bo nie ma premii) wyglada w miare sensownie czy
    raczej mizerna kwota,
    2. czy podwyzka przy przejsciu umowy probnej i podpisaniu na czas
    nieokreslony przedstawia sie sensownie (chocby pareset zlotych).

    I pytanie z innej beczki:
    3. czy to praca w warunkach stresowych :)

  • 3. Data: 2006-07-07 16:08:20
    Temat: Re: Suplement
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Doloze jeszcze pytania o warunki finansowe, a mianowicie:

    > I pytanie z innej beczki:
    > 3. czy to praca w warunkach stresowych :)

    mialem przyjemnosc rozmawiac z jednym z pracownikow DB na targach
    mieszkaniowych (trojmiasto)
    chyba jako jedyny bank nie mial folderow reklamowych, laptopow ani tym
    podobnych gadzetow
    facet siedzial sobie wygodnie w skorzanym fotelu, popijal kawusie z
    porcelanowej filizanki ......
    laskawie przyjal nas mowiac ze ma chwilke i bardzo szybko zbyl nas gdy
    dowiedzial sie ile zarabiamy
    mowiac ze bank jest nastawiony na bogatego klienta......

    pozdro,
    max

  • 4. Data: 2006-07-08 18:27:32
    Temat: Re: Praca w Deutsche Banku
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]

    > miesieczne. Czy wiecie moze, czym sie taki ktos tak naprawde, praktycznie
    > zajmuje i jak wyglada praca w tym banku?

    Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czy czasami to nie ten sam bank co w nim przed
    39 niemieccy Żydzi musieli obowiązkowo lokować swoje pieniądze. Jeśli to ten
    bank to ma jeszcze inne zasługi dla ludzkości. Np przetapiali dla niego złoto
    zrabowane w czasie wojny i w obozach koncentracyjnych. Ja bym wolał w burdelu
    pracować niż w takim miejscu. Tomek

  • 5. Data: 2006-07-08 23:27:30
    Od: "Dario" <n...@g...pl>

    Jezeli dostaniesz 2000 brutto - bedzie dobrze a nawet bardzo dobrze, nie
    przypominam sobie aby cos takiego bylo jak nagroda roczna..podwyzka raz na rok
    moze ciut wiecej jak inflacja..
    Obowiazki: klepiesz transakcje czechow i wegrow, po prostu w DB w Pradze i
    Budapeszcie likwiduja dzialy operacyjne i w ramach oszczednosci przenosza do
    Krakowa (z Warszawy tez przeniesli), stres tylko wtedy gdy trzeba wyslac do
    KIR sesje a cos sie chrzani..

    Co do kolegi ktory pisal cos o Zydach tudziez eksterminacji i zwiazku banku z
    tym napisze krotko - lecz sie..

  • 6. Data: 2006-07-09 09:30:54
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > KIR sesje a cos sie chrzani..
    >
    > Co do kolegi ktory pisal cos o Zydach tudziez eksterminacji i zwiazku banku z

    Z historii mam sie leczyć? Jak są tacy dobrzy to dlaczego nie płacą 2000 ojro
    tylko 4 razy mniej. Fajnych panów sobie wybraleś. A stres to dlaczego masz.
    Przecież teraz już nie rozstrzeliwują nie zamykają na gestapo nie wysylają do
    obozu. Ty się powinieneś leczyć. Bo z jednej strony uważasz ich za ludzkich
    panow ale jednocześnie się ich boisz. Tomek

  • 7. Data: 2006-07-09 13:54:09
    Od: "Dario" <n...@g...pl>

    Ty na prawde masz jakis kompleks,gdzies ty wyczytla ze sie ich boje, ze to sa
    moi panowie??? O jakim ty moim stresie piszesz???Jescze raz napisze lecz sie!!!

    Zatsanow sie najpierw co ma dzisiejsza praca dla jakiejs instytucji w tym
    przypadku DB do zaszlosci historycznych??? Fakt jest faktem oddzial DB AG
    (czyli tego niemieckiego) w Katowicach udzielil kredytu na budowe Auschwitz,
    wiem o tym, ale czy to ma miec jakikolwiek zwiazek z tym czy ktos po ponad 60
    latach od tego faktu, wszelkiego rodzaju rozliczeniach, rozbiciu banku (po
    wojnie Niemcy rozparcelowali ten bank na 3 czesci), procesach itd.. z praca
    dla niemcow, jaki do cholery ma to miec zwiazek??? Czlowieku czy ty jestes
    ograniczony czy z Mlodziezy wszechpolskiej tudziez LPR???
    Kolega sie pyta o warunki pracy a Ty co odpowiadasz, ze wstyd... Co to ma
    wspolnego z jego pytaniem?? Czy on zadal pytanie o finansowanie przez DB w
    latach 30 i 40 faszyzmu, czy zadal pytanie o prace w Krakowie dla DB?
    Zastanow sie nad tym wszystkim przeczytaj sobie jego pytania a swoja
    odpowiedz, juz nie wspomne o wybujalej fantazji i zarzutach wobec mnie...

  • 8. Data: 2006-07-09 17:00:37
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Zastanow sie nad tym wszystkim przeczytaj sobie jego pytania a swoja
    > odpowiedz, juz nie wspomne o wybujalej fantazji i zarzutach wobec mnie...

    Napisaleś "stres tylko wtedy gdy trzeba wyslac do KIR sesje a cos sie chrzani.."
    . Prawda że to od Ciebie pochodzi. Wygląda ze pracujesz tam. Bo inaczej byś tak
    nie napisał. Dla Ciebie może i jest normalne że instytucja zanim sie
    przekształcila za zrabowane pieniądze zbudowała oboz koncentracyjny. Pytał o
    pracę. To odpowiedzialem że lepiej w burdelu pracować niż w takiej instytucji.
    No chyba że się jest volksdeutschem, wtedy faktycznie można bronić jej jak
    niepodległości i twierdzić że to co się stało 60 lat temu nie ma znaczenia. Za
    dwa tysiące się sprzedać niemcom. Tomek

  • 9. Data: 2006-07-09 21:55:19
    Od: "Dario" <n...@g...pl>

    Ty na prawde jestes chory, dla Ciebie to ze ktos pracuje dla firmy niemieckiej
    oznacza ze jest volksdeutschem, co za kretynizm.. Idac tym tropem jest wstyd
    pracowac dla firmy z kapitalem wloskim bo to tez kiedys byli faszysci, to samo
    z austriakami..Japonce tez byli faszystami.
    Mozna pojsc dalej, dla brytyjczykow tez wstyd pracowac dla zdrajcow, nie
    pomogli nam w 39, to samo z francuzami..a juz totalna siara jest pracowac dla
    amerykanow, przeciez to przez Roosevelta ktory nas sprzedal w Jalcie
    musielismy potem byc ponad 50 lat pod skrzydlami rosji radzieckiej..
    I tak o to zostana ci do wyboru formy mongolskie lub albanskie, albo praca w
    administracji panstwowej.
    Na pewno Twoje rady sa cenne dla kolego ktory pytal sie o prace w DB.
    Wiecej nie bede odpisywal na te Twoje kretynskie wypociny, po prostu i tak juz
    znizylem sie do pewnego poziomu i za chwile zabijesz mnie doswiadczeniem.

  • 10. Data: 2006-07-10 05:22:38
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomek wrote:

> [...]
    > pracę. To odpowiedzialem że lepiej w burdelu pracować niż w takiej instytucji.

    DB dal kase na fundusz dla ofiar Holocaustu i sie w ogole pokajal. Nie
    pracuja w nim juz zadni ludzie z owczesnego kierownictwa. Nie pracowac w
    jakiejs firmie ze wzgledow ideologicznych mozna, gdy sie czlowiek nie
    zgadza z jej biezaca dzialalnoscia lub lub dawna, za ktora firma nie
    przeprosila. Ale to, co tu prezentujesz, jest z gatunku "Niech Olisadebe
    przeprosi za Jedwabne", czyli rozciaganie odpowiedzialnosci zbiorowej w
    sposob uragajacy logice.

    I.