PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to wytlumaczyc...

  • 1. Data: 2006-07-06 12:47:22
    Temat: Jak to wytlumaczyc...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam,
    Jak wytlumaczyc nowemu pracodawcy, ze juz ma sie dosc pracy z okreslonym
    typem czlowieka i pomimo tego, ze "firma", w ktorej pracuje to tzw.
    "gorne C" chcialbym pracowac w "dolnym c" i miec jakies szanse na
    rozwijanie sie? Odszedlem z "gornego C" bo nie moglem sie dogadac z
    szefem, a teraz mam problem bo wszyscy wietrza w tym jakis podstep:)
    PS. Wiem, ze to byl samobojczy krok, ale (o ja glupi) myslalem ze w 3
    mies cos znajde:(
    --
    MSZ radzi wyjeżdżającym do Jordanii: Obowiązuje zakaz wwozu pontonów
    gumo­wych.

  • 2. Data: 2006-07-06 13:07:20
    Temat: Re: Jak to wytlumaczyc...
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 06-07-2006 o 14:47:22 Qlfon <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > szefem, a teraz mam problem bo wszyscy wietrza w tym jakis podstep:)
    > PS. Wiem, ze to byl samobojczy krok, ale (o ja glupi) myslalem ze w 3

    Po prostu powiedz/napisz, jak było - maksymalnie prostymi neutralnymi i
    chłodnymi słowami, bez wchodzenia w szczegóły. Tłumaczenie, wyjasnianie i
    takie tam inne - niepotrzbnie skupiają uwagę nowego pracodawcy na tej
    drobnej okoliczności. Poza tym: tłumaczą się winni.

    Odszedłeś z poprzedniego miejsca pracy wskutek niemożliwości porozumienia
    się z szefem i związanego z tym braku mozliwości rozwoju zawodowego, a
    ponieważ możliwość rozwoju jest dla Ciebie bardzo ważna, (i tu czas na
    wazelinkę dla nowego pracodawcy...)

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-06 15:56:56
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    TLP napisał(a):

> [...]
    > zawodowego, a ponieważ możliwość rozwoju jest dla Ciebie bardzo ważna,
    > (i tu czas na wazelinkę dla nowego pracodawcy...)

    Ok, dzieki. Ale z drugiej strony czlowiek ktory po 2 latach odchodzi
    bo chce miec szanse na rozwoj tez moze byc postrzegany jako zbyt
    "zachlanny" na awans. Mialem jedna rozmowe ost. gdzie mialem wrazenie,
    ze moje checi rozwoju nie sa zbyt dobrze widziane. Jak zreszta
    podkreslano "szukamy pracownika na lata":) Mam czekac az przelozeni wymra?:)