PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Deutsche Banku

  • 21. Data: 2006-07-11 07:52:47
    Temat: Re: PYTANIA DO "DARIO"
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1152569344.320644.181190@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > 2000 brutto w kraju, gdzie mieszkanie kosztuje 100 000 to jest faszyzm.

    To jest wolny rynek - proponuje, zebys wyemigrowal na Kube, bedziesz tam
    szczesliwy, kazdemu wg potrzeb itp, a i srednia inteligencji w tym kraju
    wyraznie sie wtedy podniesie, wiec i my bedziemy szczesliwsi.

  • 22. Data: 2006-07-11 08:27:36
    Temat: Re: PYTANIA DO
    Od: "Dario" <n...@W...gazeta.pl>

    Na wstepie zaznaczam ze nie pracuje w tym departamencie wiec nie moge
    szczegolowo odpowiedziec na Twoje pytania:
    1.Nie ma pracy w weekendy - nic o tym nie wiem,
    2.Nie poczytasz, w Polsce uzywaja tego tylko dwa banki, a do rozliczen sesji
    uzywany jest Elixir-OK, tak jak w kazdym banku..jezeli sie dostaniesz
    zostaniesz przeszkolony,
    3.na ten temat zupelnie nic nie wiem, ale nie ludzilbym sie ze sa lepiej
    platne, dostaje sie jakies pieniadze za delegacje ale to marne..
    4.niestety to jest pytanie na rozmowe kwalifikacyjne, dogaduj sie
    indywidualnie, nie jestem wstanie stwierdzic ile mozna dodatkowo wycisnac z nich..
    5.Sa duze szanse, rzadko kiedy nie przedluzaja umowy.

    Co do nagrod rocznych to rzeczywiscie cos sie zdarza ale nie jest to regula i
    nie napalalbym sie zbytnio, raz sa raz ich nie ma...

  • 23. Data: 2006-07-11 13:27:23
    Temat: Re: Suplement
    Od: e...@i...pl

    clockworkoi wrote:
    > Widze, ze jestes troche uposledzony... nie przejmuj sie, w Zasciankach pod
    > Bialymstokiem jest dla ciebie cieply kat i miska strawy.

    Hehe.... typowa glupia odpowiedz "postepowca" ;)

  • 24. Data: 2006-07-11 13:30:36
    Od: e...@i...pl

    clockworkoi wrote:
    > Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > To jest wolny rynek - proponuje, zebys wyemigrowal na Kube, bedziesz tam

    W Polsce NIE MA wolnego rynku. Panstwo ma podejscie merkantylistyczne,
    gidantyczne bezrobocie i slabo rozwinieta gospodarka nie sklaniaja
    przecietnego kandydata do powiedzenia "nie, dziekuje".

  • 25. Data: 2006-07-12 07:48:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Hehe.... typowa glupia odpowiedz "postepowca" ;)

    Taki juz ze mnie erysta, coz zrobic...

  • 26. Data: 2006-07-12 07:51:10
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    clockworkoi wrote:
    > Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    <cut>

    --
    A jaki rynek jest w Polsce? Niewolny? Bezrobocie, mam wrazenie, jest rowniez
    czescia owego wolnego rynku ktorego rzekomo tu niema. A przecietny kandydat

  • 27. Data: 2006-07-12 13:09:53
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    clockworkoi wrote:

> [...]
    > "nie, dziekuje".

    > A jaki rynek jest w Polsce? Niewolny? Bezrobocie, mam wrazenie,

    Niewolniczy kolego ... Neofeudalizm.

    > jest rowniez czescia owego wolnego rynku ktorego rzekomo tu
    > niema. A przecietny kandydat ma wybor - teraz, do cholery, mozna
    > stad wyjechac, i zaczac legalna prace gdzie indziej. Robi tak

    Wiesz gdzie ja mam taki wybor? Pewnie wiekszosc po zastanowieniu
    przyzna mi racje. Komuchy tez mowili do dysydentow: nie podoba
    sie ustroj to wolna droga (w jedna strone). To we wlasnym kraju
    ludzie powinni miec prace i mozliwosci rozwoju!

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 28. Data: 2006-07-12 13:19:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:e92s9k$t8d$4@atlantis.news.tpi.pl...
    > clockworkoi wrote:
    <cut>

    > Niewolniczy kolego ... Neofeudalizm.

    Szczerze? Nie zauwazylem...

> [...]
    > sie ustroj to wolna droga (w jedna strone). To we wlasnym kraju
    > ludzie powinni miec prace i mozliwosci rozwoju!

    Maja, maja, nie wszyscy wprawdzie, ale nigdzie tak nie ma, ze kazdy ma
    prace. To wlasnie za komuny praca byla obowiazkiem. Na wolnym rynku jest
    dobrem, o ktore czasem trzeba zabiegac... To sie kapitalizm nazywa,
    rozumiesz... a ze z wilcza morda, coz... Fakt, ze na zachodzie wiecej osob
    ma szanse na prace akurat niczego tu nie zmienia, jeszcze 20 lat temu w
    Irlandii, do ktorej wszyscy teraz ciagna bylo podobnie. A co do ustroju - ja
    widze tu tylko jedna rade - zostan prezydentem i walcz o zmiane ustroju. Jak
    Lepper zostal ministrem, to ty tym bardzie mozesz cos osiagnac (zakladam, ze
    poziom prezentujesz wyzszy niz on) ;)

  • 29. Data: 2006-07-12 14:03:43
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    clockworkoi wrote:

    > <cut>

    > Szczerze? Nie zauwazylem...

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ...

> [...]
    > wolnym rynku jest dobrem, o ktore czasem trzeba zabiegac... To
    > sie kapitalizm nazywa, rozumiesz... a ze z wilcza morda, coz...

    Tobie to nie przeszkadza? Poczekajmy az znajdziesz sie po stronie
    owiec ...

  • 30. Data: 2006-07-13 14:12:23
    Od: e...@i...pl

    clockworkoi wrote:
    > A przecietny kandydat
    > ma wybor - teraz, do cholery, mozna stad wyjechac

    Wybacz, ale do istnienia wolnego rynku w Polsce argument ten ma sie jak
    piesc do nosa. Obywatel Burkina Faso lub Sierra Leone tez moze wyjechac
    do Europy (wprawdziw na tratfie, akl moze). I gedzie ten wolny rynek w
    Sierra Leone?