PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Deutsche Banku

  • 31. Data: 2006-07-13 14:16:20
    Temat: Re: PYTANIA DO "DARIO"
    Od: e...@i...pl

    clockworkoi wrote:
    > > Niewolniczy kolego ... Neofeudalizm.
    >
    > Szczerze? Nie zauwazylem...

    Biedoonka, ach Biedrooonka....
    "I to nie jest nasze ostatnie slowo..."

    > To sie kapitalizm nazywa,

    ROTFL! W Polsce jest etatyzm jesli juz - a nie kapitalizma

  • 32. Data: 2006-07-14 11:08:03
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:e92vi7$i5g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    <cut>

    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ...

    Prawda, ale co z tego? Ja nie mam zamiaru zbawiac swiata...

    <cut>

    > Tobie to nie przeszkadza? Poczekajmy az znajdziesz sie po stronie
    > owiec ...

    Nie przeszkadza. Bylem juz po stronie owiec, ale mi sie tam nie podobalo,
    wiec wzialem sie w garsc, i teraz jestem po mojej wlasnej stronie, i calkiem
    niezle sie z tym czuje. A jak bedzie kiepsko tutaj, to spakuje manatki i
    pojade popracowac dla fajf'o'klokow za prawdziwe pieniadze. Nie mam z tym
    problemu, zadna to ujma na moim honorze itp.
    pozdr
    /p

  • 33. Data: 2006-07-14 11:08:52
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wybacz, ale do istnienia wolnego rynku w Polsce argument ten ma sie jak
    > piesc do nosa. Obywatel Burkina Faso lub Sierra Leone tez moze wyjechac
    > do Europy (wprawdziw na tratfie, akl moze). I gedzie ten wolny rynek w
    > Sierra Leone?

    Dobrze, wytlumacz mi zatem czemu w Polsce nie ma wolnego rynku...

  • 34. Data: 2006-07-14 11:49:57
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    e...@i...pl wrote:

> [...]
    > piesc do nosa. Obywatel Burkina Faso lub Sierra Leone tez moze wyjechac
    > do Europy (wprawdziw na tratfie, akl moze). I gedzie ten wolny rynek w

    Mozliwosc wyjazdu nie oznacza wolnego rynku w kraju, z ktorego mozna
    wyjechac, tylko dostep do bardziej wolnego rynku.

    A co do mozliwosci wyjazdu, mowimy o mozliwosci wyjazdu do kraju, w
    ktorym mozna legalnie zyc i pracowac i dostanie sie do ktorego nie wiaze
    sie z ryzykowaniem zycia i jest finansowo dostepne dla duzej czesci
    ludzi. Obywatele panstw Trzeciego Swiata maja male mozliwosci takiego
    rodzaju wyjazdu.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 35. Data: 2006-07-17 14:58:30
    Od: e...@i...pl

    Immona wrote:

> [...]
    > sie z ryzykowaniem zycia i jest finansowo dostepne dla duzej czesci
    > ludzi. Obywatele panstw Trzeciego Swiata maja male mozliwosci takiego

    Jeszcze raz: co mozliwosc legalnej pracy w miejscu A ma do istnienia
    wolnego rynku w miejscu B? Nic. To ze z Polski mozna uciec nie
    ryzykujac utoniecia nie ma nic wspolnego z tym jaki ryniek jest w
    polsce. A wolny to on nie jest,